Mitä pitäisi tehdä? @!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ghettomiska
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

ghettomiska

Uusi jäsen
07.12.2011
3
0
1
Naiset on huiareita ja idiootteja. Oon siis 16vuotias, ja tulossa ehkä isäksi! Oon seurustellut mun tyttöystävän kanssa nyt 4kk ja ollaan harrastettu seksiä. Tyttöystäväni kuitenkin sanoi minulle, että käyttää pillereitä. Mitä hän ei ilmeisesti todellakaan ole käyttänyt, koska on raskaana. Miten saisin tyttöystäväni ymmärtämään, että abortti olisi paras vaihtoehto? Koska en todellakaan tahdo lasta ja muija kusetti mua. Miksei se kertonut mulle että tahtoo lapsen? Miksi teki salaa tän, koska ilmeisesti oli suunniteltu juttu.

Ootko kuullu, että pilleritkään ei ole 100% ehkäisykeino? Helposti voi tulla raskaaksi vaikka pillereitä söisi. Joten älä ala heti syyllistämään tyttöystävääsi valehtelijaksi, ellei hän itse myönnä suunnitelleen asiaa.
Kova shokki on varmasti tytöllekkin noin nuorena tulla raskaaksi.

Ja ymmärrä sekin, että abortti ei ole mikään läpihuuto juttu, että siellä vaan käydään solumöykky poistattamassa ja that's it. Se on henkisesti paljon paljon rankempaa, kuin mies voi edes kuvitellakkaan.

Joka ikinen kerta seksiä harrastaessa, pitää muistaa, että raskauden mahdollisuus on. Vaikkakin pillereitä syödäänkin.

Teidän tulee puhua ja puhua ja puhua asiasta. Ottaa todelliset seikat esiin, onko mahdoton ajatus pitää lapsi. Vain ja ainoastaan sinun ajatuksesi ei ole oikea, vaan ota huomioon myös tyttöystäväsi. Hänen keho tässä on kyseessä ja myös hänen tuleva lapsensa.

• Tykkää
Reactions: Wolt
minkä ikäinen tyttöystävä on? mistä muusta päättelet hänen raskautuneen tahallaan, kuin pillereiden väitetystä syömisestä? Ihan oikeaa tietoa antoi MarieHos, pillerit eivät ole satavarma ehkäisykeino koskaan, ja vielä paljon vähemmän jos niiden syömisessä on hutiloitu yhtään.

Painostamalla et ehkä saa toista muuhun kuin puolustautumaan sokeasti. Ja jos onnistut painostamaankin, niin toinen voi saada siitä vaikeuksia elämäänsä myöhemmin, kun syyllisyydentunteet heräävät, ettei olisi pitänyt suostua painostukseen. Ja muutenkin taitaa olla aikuisten ihmisten asia kantaa tässä kohtaa vastuu keskusteluista. Toki voit puhua tyttöystävälle, mutta usein toisen näkökulman ymmärtämiseen pyrkiminen tuottaa paremman tuloksen kuin oman näkökulman jankuttaminen. Niinkuin teini-ikäisenä tiedät: ihminen uskoo parhaiten toista silloin, kun kokee voivansa luottaa että toinen haluaa hänelle hyvää.

Jaa onko sulla siis jotain todisteita siitä, että tyttö olisi suunnitelmallisesti raskautunut? Onko tyttö myöntänyt?

Sun täytyy vaan puhua tyttöystäväsi kanssa asiasta avoimesti, ja olla painostamatta. Jos syyttelet tyttöä "huijariksi" ja "idiootiksi" niin tuskin hyvin käy.
Yritä parhaasi, mutta asennoidu siihen, että sä et tässä vaiheessa enää asialle välttämättä mitään voi.

Aivan selvästi just sellainen pentu, jolla tulevaisuus pelottaa, ja koulu- ja työelämän haasteet, että kuvittelee luistavansa kaikesta, sillä että hankkiutuu siunattuun tilaan, ja rupeaa pyhäksi äiti-Madonnaksi, jonka tuoman Äiti-tittelin avulla lunastaa paikkansa yhteiskunnassa.

Silti, ei helvetti miten itsekäs ämmä!
Tuollaisesta pitäisi säätää joku linnatuomio, että hankkii nuoren miehen satimeen.

Toivottavasti osaat silti erottaa rakkauden ja pakkoliiton, etkä sitoudu sen kusipää-ämmän siipaksi ja mieheksi pompottelun seurauksena, vaan hoitelet homman niin, ettei tarvi loppuelämää itkeä. Lapsi on sitten, mutta toivon mukaan ottat vasta sen naisen ketä rakastat, ja tajuat sen, että valinnan varaa vielä on kuitenkin.

Onko minun pakko tunnustaa isyys? Eihän olla naimisissa tai mitään. Muutenkin jätin tytön tänään. Ja en ymmärrä miksei suostu aborttiin koska ei sovittu hankittavaksi mitään lasta.

Ei ole.

Jos tyttö pitää lapsen, niin voitte tehdä sopimuksen, että et tunnusta isyyttä. Et ole velvollinen mihinkään, mikä lapseen liittyy. Mutta muista, silloin ei ole oikeuksiakaan.

Vastuu lapsesta kuuluu sulle ihan yhtälailla, olit luultavasti ihan yhtälailla innokkaana seksissä mukana. Syyttely tossa tilanteessa ei auta teitä kumpakaan eteenpäin, ettekä myöskään hyödy siitä yhtään, kumpikaan. Pillerit ei ole 100% ehkäsy. Oletko aivan täysin varma, että tyttöystäväs on jättäny pillereitä ottamatta?? Kannattaisko kuitenkin yrittää noista asioista puhua, syyllistämättä ja haukkumatta? Tajuatko semmosta asiaa, että abortti päätös, ei ole mikään helppo päätös? Ymmärrätkö myös sen, että joskus vuosikymmenienkin päästä saattaa toi abortti piinata mieltä ja masentaa niitä jotka sen on tehny. Oisit myös ite omalta osaltas hoitanu tota ehkäsyä ja varmistanu, että on myös kondomi. Vikaa on kuule sussakin ihan yhtälailla. Tässä se nähään, että teinit ja seksi=katastrofi.

Ei ole.

Jos tyttö pitää lapsen, niin voitte tehdä sopimuksen, että et tunnusta isyyttä. Et ole velvollinen mihinkään, mikä lapseen liittyy. Mutta muista, silloin ei ole oikeuksiakaan.
En tahdo olla lapsen kanssa missään tekemisissä, enkä tytön.

Vastuu lapsesta kuuluu sulle ihan yhtälailla, olit luultavasti ihan yhtälailla innokkaana seksissä mukana. Syyttely tossa tilanteessa ei auta teitä kumpakaan eteenpäin, ettekä myöskään hyödy siitä yhtään, kumpikaan. Pillerit ei ole 100% ehkäsy. Oletko aivan täysin varma, että tyttöystäväs on jättäny pillereitä ottamatta?? Kannattaisko kuitenkin yrittää noista asioista puhua, syyllistämättä ja haukkumatta? Tajuatko semmosta asiaa, että abortti päätös, ei ole mikään helppo päätös? Ymmärrätkö myös sen, että joskus vuosikymmenienkin päästä saattaa toi abortti piinata mieltä ja masentaa niitä jotka sen on tehny. Oisit myös ite omalta osaltas hoitanu tota ehkäsyä ja varmistanu, että on myös kondomi. Vikaa on kuule sussakin ihan yhtälailla. Tässä se nähään, että teinit ja seksi=katastrofi.
Tyttö kertoi "unohtavansa" ettei ollut ottanut. Nyt tahtoisi perustaa teiniperheen.

Yhteistyössä