Mitä pitäisi ajatella?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihmettelen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihmettelen

Vieras
Mies lähettelee virtuaalisia Dark Love vampyyrin puremia seuraa etsivälle sinkku naiselle Facebookissa. Ovat kai tutustuneet baarissa... Minä en tunne naista ollenkaan eikä mies ole koskaa puhunutkaan hänestä... Kovin on tyrkkyllä tuolla profiilissaan...

Mitähän tästäkin pitäisi ajatella. Kouraisi niin ikävästi rinnasta kun tuon näin... Olenko ihan pöljä... :(

Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelen:
Mies lähettelee virtuaalisia Dark Love vampyyrin puremia seuraa etsivälle sinkku naiselle Facebookissa. Ovat kai tutustuneet baarissa... Minä en tunne naista ollenkaan eikä mies ole koskaa puhunutkaan hänestä... Kovin on tyrkkyllä tuolla profiilissaan...

Mitähän tästäkin pitäisi ajatella. Kouraisi niin ikävästi rinnasta kun tuon näin... Olenko ihan pöljä... :(

Sitä saa mitä tilaa, mitäs pengoit ukkosi asioita koneelta.

Alkuperäinen kirjoittaja tundra:
Saattaahan se vähän saada naamaa vihreäksi tuollainen käytös, mutta voihan se olla ihan viatontakin. Kuten varmaan onkin, kun senhän voi facebookista kuka tahansa käydä katsomassa.

Musta ei ole kauhean viatonta pureskella toisten naisten kaulaa... se ei tapahtunu oikeesti mutta ihmiset ovat kuitenkin oikeita ja elävät sen mielikuvan. Musta toi ei tunnu ihan mukavalta... oon kai sitten outo.

Miksi tuollasta pitää tehdä?

Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelen:

Jaiks, älä pengo. joskus on parempi olla tietämättä, etenkin jos limakalvokontaktia ei ole.

En tykkäisi yhtään. Kysyisin mieheltä mitä meinaa. Olisi tosi ikävää, kun kaikki tututkin näkisivät julkisessa facebook-profiilissa miehen flirttailevan tosissaan toisen naisen kanssa.
:hug:

Alkuperäinen kirjoittaja tww:
Olisi tosi ikävää, kun kaikki tututkin näkisivät julkisessa facebook-profiilissa miehen flirttailevan tosissaan toisen naisen kanssa.
:hug:

Sinäpä sen sanoit... itse en ehtinyt ajatella vielä sinne asti.

Alkuperäinen kirjoittaja huoh:
Siis se vampyyrijuttuhan on eräänlainen peli, missä saa pisteitä sen mukaan kuinka monta puraisua on onnistunut tekemään, eikä mitään flirttailua...

Vampires vr. werewolfs on peli... eri jutusta siis kysymys...

Yhteistyössä