Mitä pitäisi ajatella lapsuudenkaverista, joka salaa raskautensa ja tulevat häänsä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihmettelen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihmettelen

Vieras
Siis ollaan oltu suht paljon tekemisissä vuosien mittaan ja lasten myötä enemmänkin. Nyt kuulin jo monta kk sitten muualta, että kaveri on menossa naimisiin ja on raskaana taas. Mitä pitäisi ajatella, kun ei ole minuun pitänyt mitään yhteyttä kuukausiin. Aina ennen on silloin tällöin udellut tietyin väliajoin kyllä meidän perheen kuulumisia ja mahdollisia raskautumisiani, nyt ei ole pihahtanutkaan melkein puoleen vuoteen :(.

Juu, voisin itsekin pitää yhteyttä ja olen ennen pitänytkin, mutta nyt seppaa niin vietävästi moinen salailu, että en varmasti ota ensimmäisenä yhteyttä! Kummallista porukkaa!

no jos ette ole pitäneet yhteyttä kuukausiin,niin ei kai sillon voikkaan kertoa kuulumisiaan?ei taida kuitenkaan kauhean läheinen ystävä olla?mä kyllä pidän ystäviini vaikka tekstiviestein yhteyttä joka vko,kun ei aina ehdi nähdä..

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
jos haluaa pitää asiat salassa.ei kaikki tykkää levitellä asioitansa

Niinhän se näköjään menee, että minulle kyllä pukkaa viestiä, kun haluaa kuulla onko se tai se juoru totta tai mitä meidän perheelle nyt kuuluu (mitä olemme remontoineet, olenko mahdollisesti raskaana ) ei juuri muuten ennenkään tekstannut kun vasta kuultuaan jonkun juorun, kyseli minulta, että pitääkö paikkaansa ja että olenko kuullut, kuka nyt mahdollisesti täältä pieneltä paikkakunnalta on raskaana!

Mutta heti kun asia koskeen HÄNEN perhettään, alkaa salailu ja piilottelu. Tympeää!

sama vika oli minullakin, eli pidin raskauden salassa pitkään, en kertonut siitä kuin niille, jotka näkivät minut. Ensimmäisen kohdalla vuoto tapahtui mutta toisen kohdalla olin viisaampii, paljon tuttuja ja sukulaisia sai kuulla vauvasta vasta kun se oli syntynyt.

Yksi vanha kirjekaveri lopetti kirjottamisen. harvakseltaan oltiin muutenkin kirjoteltu, ja elämäntapamme hyvin erilaiset: hän oli minua vähän nuorempi ja vietti aikamoista elämää, melko railakasta, ja minä nyhväsin kotona miehen kyljessä ja sitten kerroin kuulumiseni, se oli sitä että olin muuttanut ja vauva oli syntynyt ja sitten ei olekaan vastausta kuulunut

Että se siitä. 23 vuotta kirjoteltiin ja sitten se lopetti kuin seinään. Olkoot. Paska.

Alkuperäinen kirjoittaja Accra:
no jos ette ole pitäneet yhteyttä kuukausiin,niin ei kai sillon voikkaan kertoa kuulumisiaan?ei taida kuitenkaan kauhean läheinen ystävä olla?mä kyllä pidän ystäviini vaikka tekstiviestein yhteyttä joka vko,kun ei aina ehdi nähdä..

Siis emme me mitään sydänystäviä ole, esimerkikis en kerro hänelle mitään hlökohtaisia asioitani, kun on niin pirun utelias tämä naisihminen, mutta kyläilty on paljonkin toistemme luona ja hän on tasan tarkkaan viimeiset 10 vuotta AINA viestittänyt, kun on pitänyt johonkin juoruun saada vahvistusta tai lisätietoa.
Laitoin hänelle jokin aika sitten viestin (on aikaa useampi kk ), kun onnittelin hänen lapsensa syntymäpäivää. Ei vastannut mitäään, ei pyytänyt meidän pehettä kahville, vaikka joka vuosi muutoin on pyytänyt.

Sittenhän minulle selvisikin, miksei pyuytänyt, ei halua, että hääsuunnitelmat ja raskautensa paljastuisi minulle (luulee varmaan etten muualta ole saanut kuulla) !!

Ite en oo varma vauvan terveydestä,epäillään jotain jo np ultrassa ja siksi en tästä oo mitään kelleen puhunu ja pukeutunu telttoihin.Rakenne ultrassa selviää onko ok. Ja sit kerron.

Voi olla myös et on niin arjenpyörityksestä väsy ettei jaksa kertoa asioitaan kun ihan lähimmille joita tapaa päivittäin.

Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelen:
Alkuperäinen kirjoittaja Accra:

Siis emme me mitään sydänystäviä ole, esimerkikis en kerro hänelle mitään hlökohtaisia asioitani, kun on niin pirun utelias tämä naisihminen, mutta kyläilty on paljonkin toistemme luona ja hän on tasan tarkkaan viimeiset 10 vuotta AINA viestittänyt, kun on pitänyt johonkin juoruun saada vahvistusta tai lisätietoa.
Laitoin hänelle jokin aika sitten viestin (on aikaa useampi kk ), kun onnittelin hänen lapsensa syntymäpäivää. Ei vastannut mitäään, ei pyytänyt meidän pehettä kahville, vaikka joka vuosi muutoin on pyytänyt.

Sittenhän minulle selvisikin, miksei pyuytänyt, ei halua, että hääsuunnitelmat ja raskautensa paljastuisi minulle (luulee varmaan etten muualta ole saanut kuulla) !!
no sittenhän sä et menettänyt mitään?jatka elämääsi ja luo uusia ystävyyssuhteita =)

Mä oon aina ollut raskausaikana lievästi masentunut. Lähinnä olen ollut sisäänpäinkääntynyt ja en ole jaksanut pitää sellaisiin kavereihin yhteyksiä, joihin ei muutoin törmäile. En siis ole tahallani salaillut, vaan en vain ole jaksanut olla ihmisiin yhteyksissä. Vauvan synnyttyä olen taas ollut omaitseni ja jatkanut kaverisuhteita. Mielestäni turhaan suutut, ethän sä itsekkään ole hänelle soitellut.

Alkuperäinen kirjoittaja d u m b o:
Mä oon aina ollut raskausaikana lievästi masentunut. Lähinnä olen ollut sisäänpäinkääntynyt ja en ole jaksanut pitää sellaisiin kavereihin yhteyksiä, joihin ei muutoin törmäile. En siis ole tahallani salaillut, vaan en vain ole jaksanut olla ihmisiin yhteyksissä. Vauvan synnyttyä olen taas ollut omaitseni ja jatkanut kaverisuhteita. Mielestäni turhaan suutut, ethän sä itsekkään ole hänelle soitellut.

Laitoin sen onnitteluviestin lapsen syntymäpäivänä!!!!! EI VASTANNUT MITÄÄN, ei kiittänyt tmv...Ei kai se minun velvollisuuteni ole koko ajan kysellä ja tivata. Tosi outoa käytöstä ihmiseltä, joka itse kyllä oli koko ajan kyselemässä minulta tietoja ja utelemassa!

[quote="ihmettelen
Laitoin sen onnitteluviestin lapsen syntymäpäivänä!!!!! EI VASTANNUT MITÄÄN, ei kiittänyt tmv...Ei kai se minun velvollisuuteni ole koko ajan kysellä ja tivata. Tosi outoa käytöstä ihmiseltä, joka itse kyllä oli koko ajan kyselemässä minulta tietoja ja utelemassa![/quote]

No mulla kans on yks semmonen kaveri, joka aina kertoo kaikki omat asiansa (suurinpiirtein, mimmosta aamukakkaa tuli). Itse en omia asioitani kovasti juttele ja tämä kaveri joskus suuttuu, kun en kerro asioitani hänelle (kään).

Yhteistyössä