Mitä pitää tehdä, jos aika ei enää kertakaikkiaan riitä mihinkään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aurinkokunta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Aurinkokunta

Aktiivinen jäsen
01.11.2006
11 030
1
36
Kouvolan peräkylä
Varmaan sitä pitää karsia sit menoja... tai tekemisiä. Ikävä vaan että ainoa, josta voi karsia taitaa olla tää netti :ashamed:
Mutta ehkä tää kiiru joskus tästä helpottaa, ja mulla ois taas enemmän aikaa jota voi käyttää sit täällä(kin) roikkumiseen.

Meillä on nyt vähän murheita, kun 4v rinsessa meni torstai-iltana murtamaan solisluunsa tipahtamalla sängystä:/ Äsken tytön kanssa askarreltiin 2 joulukorttia, mutta kun se ei oikeen onnistunut "yksikätiseltä" tytöltä hänen mielestään oikein, niin hermot siinä vaan meni.
Onneks tuota kantoliinaa ei tarvii pitää kun 2-3 viikkoa.

Tää toinen murhe onkin sit aika hauska sattuma sinällään... Eikä siis oikeastaan edes murhe, mutta sattuma.
Meillä oli tuossa viikko - kaks sit aika tuon tytön kanssa silmälääkärille, ja samana päivänä ois alunperin ollut esikoisen käynti toisen kaupungin astmalääkärillä.
Sit mie siirsin sen esikoisen aikaa toiseen päivään.
No, tytön kanssa silmälääkäri ei löytänyt silmästä vikaa, mutta laittoi lähetteen ihotautilääkärille. Tytöllä on siis silmien ympärillä jotain ihottumaa tai jotain.

Tänään sit tuli aika sinne ihotautilääkärille... ja taas se aika sattuu samaan päivään kun meillä on sovittuna se siirretty esikoisen astmakäynti :headwall:

Että kai mun ois opittava olemaan kahdessa eri kaupungissa samaan aikaan, siitä ois kyllä apua :D

Ai niin, ja kerronpa vielä loppuun "totuuden", jonka tää 4v laukas siellä silmälääkärillä :o
Lääkäri kyseli, että mistäs näin reipas tyttö on tullut, ku tää 4v oli siellä tosi reippaana potilaana. Tää tyttö hymyili lääkärille ja sanoi: "Mun koti on xxxxxx:ssa (= kotikylämme nimi), mutta mä olen syntynyt mustasta aukosta äidin vatsasta!" :o :ashamed:

Yhteistyössä