Mitä pistät jalkaasi kaupungille kun sataa kaatamalla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "PiuPiu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"PiuPiu"

Vieras
Ongelma: Haluan pukeutua siististi, ja omassa tyylissä se tarkoittaa jotakin balleriina tyyppisiä pikkukenkiä, avokkaita tai nilkkureita. Mutta mistä hitosta löytyy tälläisiä vedenpitävinä näille syyskeleille?

Olen jo löytänyt nämä
MELISSA Kengät - Ilmainen toimitus Spartoo.fi-nettisivustolla !
ja ehkä jotkin tilaankin. Tietääkö kukaan myykö mikään liike näitä että voisi sovittaa?

crocksilla on nämä
Women’s Cap Toe Flat| Women’s Flats | Crocs Official Site
ja hätätilassa nekin ajaa asiansa, mutta mistähän noita saisi kun tuolta on koot loppu?

Tietääkö kukaan muita malleja tai ratkaisuja ongelmaan? :)
Kumisaappaat ja goretex lenkkareita löytyy...niillä liikun muualla. Kaupunkiin en niitä laita.

Kaikki kaupoissa näkemäni goretex kävelykengät on olleet rumia omaan makuun tähän asti.. Tälläisiä:
http://www.kenkapekka.fi/goretex.html
Ihan ok, tuo eka noista. Mutta vähän sirompaa kaipaisin. Tuollainen tukeva mummokenkä tuokin...
Tai sitten ovat olleet sporttisia ulkoilukenkiä, ja niitä en nyt hae.

Joko ihan rehelliset kumisaappaat (minulla on keltaiset ja punavalkoiset) tai sitten vettä vähän hylkivät nilkkurit.

Minäkään en ole nähnyt tyylikkäitä goretex-kenkiä kyllä missään.

En pistä jalkaani enkä myöskään käsivarteen. Olen terveellisten asioiden kannattaja. Sitä paitsi jos tarkoitat jalkineita, niin laitan jalkani saappaisiin, enkä saappaita jalkaani. Miten tuo lienee edes mahdollista.

No ihan tavalliset kumpparit mulle kelpaa. Ja onhan niitä jopa tokmannilla ollut niin nättejä nilkkureita ja korollisiakin näköjään, etten oikein ymmärrä ongelmaa.

Yhteistyössä