Mitä pirua sitä vatuloimaan paskassa suhteessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rytkäätys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja tuplaäippä08:
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
Monilla naisilla on myös joku ihme tarve nalkuttaa, naputtaa ja heittäytyä marttyyriksi suhteessaan. hakea oikeen hakemalla "paskaa" ja täältä hakea sitten itselleen tukea ja ymmärtämystä...Näissä tarinoissa se puoliso esitetään läpipaskana , peiliin ei katsota eikä erokaan ole mahdollinen,mutta yhdessäkään ei ole hyvä.
Joo, en tajua, enkä haluakkaan.

Näin tais olla toi tän päiväinenkin ketju. Ikinä ei väkivalta ole uhrin syy, sen ymmärrän. Mutta tietyllä tavalla on kyllä kaivanut verta nenästään jos ensin käskee ukon vierashuoneeseen yöksi, sitten menee sinne perään huutamaan ja viskoo puhelimen ikkunasta ulos? Nainen tässä ihan syytön siihen että mies nappasi tukasta kiinni? Väkivalta ei ole puolusteltavissa mutta kyllä tossa nyt voi vähän itsekin peiliin katsoa miksi näin kävi???

Hulluja naisia löytyy tästäkin maasta monesta niemestä ja notkosta. Ja tosiaan nyt virheellisesti yleistin että vika on miehissä, siis tosiaan yhtä monta idioottia naista löytyy varmasti kuin miehiäkin. Mut lähinnä tätä palstaa lukeneena niistä ongelmista kirjoittelee naiset. Miehet taitavat purkautua toisaalle.

Hyvässä suhteessa tai onnellisesti sinkkuna on niin helppo puhua, mutta silloin kun on paskassa suhteessa, niin itsetunto on nollissa, ihminen on heikko ja yksinäinen. Se vahvuus pitää löytää jostain ja ymmärrän ettei se ole niin helppoa vaikka kuinka itsekin tietäisi että ero on paras ratkaisu.

Minä uskallan väittää, että naisissa on enemmän vikaa kuin mitä ääneen puhutaan. Täällä sen huomaa kuitenkin hyvin: yhdessäkin ketjussa nainen marisi kun mies ei tykkää ideasta muuttaa toiselle paikkakunnalle. Ei mitään mietintöjä miksi mies ei tykkää, mies vaan on sika ja itsekäs ja paska kun ei halua samaa kuin nainen.

Ja naiset on huonoja tekemään kompromisseja ja näkemään asioiden muitakin puolia. Tiedän tämän koska olen itse nainen :D

Mutta moni suhde on huono juurikin siksi että nainen on huono.

Alkuperäinen kirjoittaja Milla:
Minä uskallan väittää, että naisissa on enemmän vikaa kuin mitä ääneen puhutaan. Täällä sen huomaa kuitenkin hyvin: yhdessäkin ketjussa nainen marisi kun mies ei tykkää ideasta muuttaa toiselle paikkakunnalle. Ei mitään mietintöjä miksi mies ei tykkää, mies vaan on sika ja itsekäs ja paska kun ei halua samaa kuin nainen.

Ja naiset on huonoja tekemään kompromisseja ja näkemään asioiden muitakin puolia. Tiedän tämän koska olen itse nainen :D

Kyllä tässä on vinha perä tässäkin.
Väkivalta ja väärinkäytökset eivät tietenkään kummaltakaan osapuolelta ole onnettomalla suhteella kuitattu, vaan silloin pitäisi apu löytää muualta tai lähteä lätkimään.

Mutta kiitän luojaani ettei tarvitse yhdenkään naisen kanssa olla parisuhteessa... :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Lex:
Alkuperäinen kirjoittaja Milla:

Kyllä tässä on vinha perä tässäkin.
Väkivalta ja väärinkäytökset eivät tietenkään kummaltakaan osapuolelta ole onnettomalla suhteella kuitattu, vaan silloin pitäisi apu löytää muualta tai lähteä lätkimään.

Mutta kiitän luojaani ettei tarvitse yhdenkään naisen kanssa olla parisuhteessa... :kieh:

Minä taas uskon että sukupuoli ei tee vaikeutta, eikä ihmisen vaikeus välttämättä tule esille joka suhteessa. Oikein päättäväinen ja itsepäinen ihminen tarvitsee joustavan ja kärsivällisen ihmisen vierelleen. Edellisessä suhteessa olin hirviö, nyt omasta mielestä erittäin helppo kumppani :D

No minulla ja miehelläni on hyvä suhde , eli en ole ehkä oikea henkilö vastaamaan. Mutta elämän (eräänlaisen nurjan puolen) nähneenä, voin sanoa, että "aidan takaa " voi olla helppo huudella....eli kun itsellä ei ole vastaavaa tilannetta, voi olla vaikea ymmärtää ihan pohjimmiltaan, miten mon inainen toisen tilanne onkaan, ja mitkä seikat vaikuttaa mihinkin...Toki toivon sydämestäni, ettei yksikään lapsi joutuisi kärsimään huonoista oloista, tai aikuinenkaan, ja mitä ihmettä asioiden yhväksi voisi tehdä, ja minkälaista apua kyseiset ihmiset voisiavt saada, joilla ongelmia...?

Entisestä suhteesta(väkivaltainen mies)
Rakkaus-tai siis se riippuvuus (en saa koskaan parempaa, olen ansainnut tän, me ollaan ihan hyvä pari)
Usko siihen, että toinen muuttuu. Mulla ainakin eksä oli niiiin vakuuttava, kun anteeksi pyyteli, et jotenkin vain jaksoin toivoa, että kaikki muuttuu
Häpeä, jos eroan, mitä kerron muille
Miehen mielisairaus: Eihän se hänen vika ole, se sairaus sen tekee, kyllä hän paranee... Ja sitten kaikki on hyvin
Ja kaikki hyvä korostui suhteessa, häivytin pahat muistot, ja yritin olla niitä ajattelmatta
Ja huono itsetunto siihen päälle

Seittemän vuotta tuossa menikin

Yhteistyössä