Mitä pientä joululahjaksi vauvan kummitädille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja neuvoton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

neuvoton

Vieras
Oon niin kamalan huono keksimään lahjaideoita, mutta haluisin muistaa vauvan kummitätiä jollain pienellä... ideoita otetaan vastaan :) :) Kyseessä on nainen, jonka omat lapset on jo kouluikäisiä.. Heidän koko perhe lähtee joulun viettoon mummolaan toiselle puolen Suomea, joten mitään joulukukkaakaan ei kannata hänelle viedä, kun ei ole siitä sitten "nauttimassa"...

Mä leivoin just taikataikinaa ja otettiin 3-veen kanssa piparimuotilla sydämiä ja tähtiä. Kun ovat kuivanneet, niin tuo juniori saa maalata+lakata ne ja sitten liimataan magneetti nurjalle puolelle.

Ja annetaan lahjoiksi.

Tein ekana jouluna kummeille sellaiset tyynyliinat, joita jossain nettikaupoissakin oon nähnyt. Piirretty kuva kummitädistä (tikku-ukko tyliin) ja teksti hyvää yötä kummitäti. Yhtenä jouluna vaan karkkirasia ja kynttilöitä sellofaanissa.

Itse sain joululahjaksi taikataikinaan painetun vauvan käden kuvan, joka oli jollain väreillä väritetty punaiseksi. Kummityttöni oli tuolloin n ½-v. Takana oli pienellä lapulla kummitytön nimi, ikä, paino, pituus jne sillä hetkellä ja jouluntoivotus. Koko juttu oli laitettu sellofaanipakettiin ja lahjanarusta oli tehty riputuslenkki. :) kaunis ja mukava muisto ! :)

Yhteistyössä