Mitä perjantai-illan ohjelmassa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minni:)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Minni:)

Aktiivinen jäsen
28.12.2011
4 645
7
38
Mä tässä väsäilen pastaa ja kanaa, ja tein kans pitkästä aikaa fetasalaattia :p. Poika tulossa kohta kotiin niin ajattelin kattoa Happy Feet-leffan poitsun kans. Sit poitsu nukkumaan ja mä varmaan jumin palstalla. Telkustakaan tullu jälleen kerran oikein mitään mitä jaksas kattoa.

• Tykkää
Reactions: astrolabe
Mun lapset katselevat nyt dvdtä ja vanhin taitaa olla tietokoneella. Laitoin tulen takkaan, alan pian valmistella iltaruokaa ja odotellaan että mies tulee hakemasta omia poikiaan. Sitten on tupa täynnä lapsosia ja melskettä. :) Saattaapi tosin olla, että nappaan ihan ensiksi glögimukillisen lämmikkeeksi. :P

Mies tossa laittautuu töihin. Me muksun kanssa ollaan puolisiivottu koko kämppää, meidän makuuhuone on vielä jäljellä, se jää huomiseksi.
Tässä syödään jotain kohta ja sit suihkuun ja pyjamissa lötkötellään sohvalla, syödään jaffakeksejä ja suolatikkuja ja kaloja. Vois katsoa jonkun ohjelman/elokuvan.
Sit muksu nukkumaan, mä varmaan alan raivaamaan noita mun vaatekaappeja, sieltä pakkaan muuttoa odottamaan ne, joita en nyt tarvitse.
Kumminkaan mitään katsottavaa tule telkkarista.

Muksut katsoo muumeja, mä ryhdyn just laittamaan ruokaa... Illalla lupasin maalata lasten kanssa ja tehdä lämpimiä leipiä iltapalaksi. Kun mies kotiutuu töistä, ni lapset nukkumaan ja sit tuhotaan eiliseltä jäänyt valkkaripullo joka huutelee mulle tuolta jääkaapista :D

Ei ihmeitä, kävin kirjastossa ja kaupassa, paistoin joulutorttuja. :)
Nautin pari lidlin siideriä ja olutta, palstailen, pelaan välillä nettipeliä ja katon telkkaria.

Kohta pääsen töistä, käyn ruokakaupassa ja menen kotiin. Varmaan taco/tortillalinjalla mennään, ehkä saunan lämmitän. Mies on kuulemma silittämässä verhoja tytön huoneeseen eli toiveissa on, että se on myös muuten tajunnut siivota. Ehkä joku leffa, pari sidua/punkkulasia ja ajoissa nukkumaan, huomenna aamulla salille ja puoleen päivään töihin taas.

Yhteistyössä