P
Pelikonsolia miettien
Vieras
Sain kerran kylässä pelata semmosta jotain, onko se sitten pelikonsoli...? Wii jotain se oli. Mutta ymmärtääkseni niitä on muitakin. Niin ajattelin, että sellainen voisi olla hauska joululahja ja siihen siis nimenomaan semmonen urheilupeli schydeemi, jotta pääsisimme niin miehen kuin lastenkin kanssa heilumaan itse lattialle ja pelaamaan pingistä, miekkailemaan jne jne... Mitä suosittelisitte? Joutuuko ne joystickit (sori, ei varmaan ole enää tänä päivänä sen nimisiä, mä olen vähän vanha jo...
) ostamaan erikseen vai tuleeko sen konsolin matkassa? Kaikkein kalleinta mallia emme tarvitse, jos löytyy vastaava halvempi versio.
Olen niin urpo näissä tämän päivän pelijutuissa, joten pahoittelen tätä pihalla oloani oikeista termeistä sun muista. Siksi käännyinkin puoleenne, että ei kaupan sedällä petä pokka, jos menen joystickejä kyselemään...
Olen niin urpo näissä tämän päivän pelijutuissa, joten pahoittelen tätä pihalla oloani oikeista termeistä sun muista. Siksi käännyinkin puoleenne, että ei kaupan sedällä petä pokka, jos menen joystickejä kyselemään...