Mitä pelikonsolia suosittelisit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pelikonsolia miettien
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pelikonsolia miettien

Vieras
Sain kerran kylässä pelata semmosta jotain, onko se sitten pelikonsoli...? Wii jotain se oli. Mutta ymmärtääkseni niitä on muitakin. Niin ajattelin, että sellainen voisi olla hauska joululahja ja siihen siis nimenomaan semmonen urheilupeli schydeemi, jotta pääsisimme niin miehen kuin lastenkin kanssa heilumaan itse lattialle ja pelaamaan pingistä, miekkailemaan jne jne... Mitä suosittelisitte? Joutuuko ne joystickit (sori, ei varmaan ole enää tänä päivänä sen nimisiä, mä olen vähän vanha jo... :D ) ostamaan erikseen vai tuleeko sen konsolin matkassa? Kaikkein kalleinta mallia emme tarvitse, jos löytyy vastaava halvempi versio.

Olen niin urpo näissä tämän päivän pelijutuissa, joten pahoittelen tätä pihalla oloani oikeista termeistä sun muista. Siksi käännyinkin puoleenne, että ei kaupan sedällä petä pokka, jos menen joystickejä kyselemään... :D

Minkäikäisiä sun lapset on? Meillä on Wii ja siinä tuli mukana yksi ohjain + nunchuk-apuohjain. Toinen ostettiin sitten lisäksi + latausasema. Mukana tuli kasa sporttipelejä, just noita miekkailuja jne mitä mainitsit.

Lapset on 4v ja 6v, tuntuu että on heille sopiva pelikonsoli. Kaverilla on isommat lapset ja on kehunut Pleikkarin vastaavia vempaimia.

Sain kerran kylässä pelata semmosta jotain, onko se sitten pelikonsoli...? Wii jotain se oli. Mutta ymmärtääkseni niitä on muitakin. Niin ajattelin, että sellainen voisi olla hauska joululahja ja siihen siis nimenomaan semmonen urheilupeli schydeemi, jotta pääsisimme niin miehen kuin lastenkin kanssa heilumaan itse lattialle ja pelaamaan pingistä, miekkailemaan jne jne... Mitä suosittelisitte? Joutuuko ne joystickit (sori, ei varmaan ole enää tänä päivänä sen nimisiä, mä olen vähän vanha jo... :D ) ostamaan erikseen vai tuleeko sen konsolin matkassa? Kaikkein kalleinta mallia emme tarvitse, jos löytyy vastaava halvempi versio.

Olen niin urpo näissä tämän päivän pelijutuissa, joten pahoittelen tätä pihalla oloani oikeista termeistä sun muista. Siksi käännyinkin puoleenne, että ei kaupan sedällä petä pokka, jos menen joystickejä kyselemään... :D

en tiedä mihin saa peliä halvalla kun tuli liikaa näitä pleikkari 5000 aina uus joka vuos!

Kyrsi oikeesti. Itellä pleikka 1 varastossa ja pelit kohtuu hintasia! Nyt tietsikka ja pyörittää peliä pleikka ykkösen tyyliin!

Meillä pleikka 3. Lapset on 7- ja 9-vuotiaat. Mun mielestä hyvä ostos. Pelejä voi ostaa suoraan tuolle koneelle sieltä kaupasta ja saa myös ps1 ja pleikka 2 pelejä, jotka siis toimivat tuossa kolmosessa. Kiva, kun voi ostaa ihan kotisohvalta.

Tuon kautta pelaa myös netflix ja mies katsoo netistä jotain jalkapallomatseja, jotka ei muuten näkyisi kuin tietokoneelta.

Noista heilumispeleistä en tiedä, kun meillä ei niitä ole. Mutta on niitä vissiin tällekin konsolille?

No se WII on varmaan paras noista, jos meinaa niitä urheilupelejä pelata.
Pleikkariin pitää erikseen ostaa pelit ja ohjaimet niitä sellaisia varten ja niitä kapuloitakin ilmeisesti myydään yhden kappaleen pakkauksissa?!

Yhteistyössä