mitä päiväkodin tädeille joululahjaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vinkkejä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vinkkejä

Vieras
Mitä olette vieneet päiväkodin tädeille lahjaksi joulun aikaan? Vai oletteko vieneet mitään?

Jos viette niin oletteko vieneet ns. vakkaritädeille vain, eli ei harjoittelijoille, vaikka ovatkin esim. 6kk-9kk harjoittelussa?

Typy ekaa vuotta päiväkodissa ja mietin että miten näissä asioissa yleensä toimitaan..

Minä olen vienyt vain kortin yhteisesti koko henkilökunnalle, ovat laittaneet sen sitten ilmoitustaululle kaikkien nähtäväksi, niin kuin keväällä jos poika ei ole hoidossa kesä aikaan ollut.

Minun mieltäni lämmittää eniten lasten tekemät kortit, joihin on ehkä kirjoitettu lapsen ajatuksia hoidosta ja tädeistä, siis että kiitetään sen kortin kautta myös hoitopaikan tätiä :)

Jos jotain pientä tavaralahjaa haluatte antaa, niin kivoja ovat esimerkiksi pienet käsirasvapurkit, huulirasvat, satukirjat (joita voin siis työssäni hyödyntää) ym. Ja herkut on aina kivoja ;) Viime vuonna ilahdutti myös yhden hoitolapsen tekemä tiskirätti, oli siis jollain kangasväreillä siihen tehnyt kuvan.

[QUOTE="Vieras.";29287712]Vie kahvikakku tai piirakkaa kaikille yhteisesti kahvipöytään.[/QUOTE]

Näin. Tai vaikka pari kolme laatikollista esim. fazerin sinisiä tai muita paperipäälysteisiä suklaita, vaikka johonkin nätille lautaselle/astialle minkä voivat sitten laittaa taukohuoneen kahvipöydälle.

Alkuperäinen kirjoittaja päiväkodin täti vastaa;29287709:
Minun mieltäni lämmittää eniten lasten tekemät kortit, joihin on ehkä kirjoitettu lapsen ajatuksia hoidosta ja tädeistä, siis että kiitetään sen kortin kautta myös hoitopaikan tätiä :)

Jos jotain pientä tavaralahjaa haluatte antaa, niin kivoja ovat esimerkiksi pienet käsirasvapurkit, huulirasvat, satukirjat (joita voin siis työssäni hyödyntää) ym. Ja herkut on aina kivoja ;) Viime vuonna ilahdutti myös yhden hoitolapsen tekemä tiskirätti, oli siis jollain kangasväreillä siihen tehnyt kuvan.

Missä sä käytät tota tiskirättiä? Kotona vai? Itse taas en halua mitään ns. hlökhtaista joka kotona muistuttaisi liikaa omasta työstä Yhtenä vuonna sain söpön lapsen painaman tyynyliinan mutta eipä tuo kotikäyttöön päässyt vaikka kaunis olikin.

Kahvia,herkkuja,joulukukka,kynttilät olis kivoja :)

Mä vein tänä vuonna yhteisen herkkukorin tädeille kahvihuoneeseen, vein sen ajoissa niin kerkeävät syödä kans.. Ja sitten sellaista kuluvaa; kynttilöitä pakattuna nätisti, suklaata... Oon niin huono keksimään mitään. Itse sain kerran hoitolapsilta pentikin sydän magneetit, ne on jääkaapin ovessa vieläkin ja muistuttaa kyseisistä mukuloista :) Erinäiset kahvikupit on varastossa pahvilaatikossa, pois en ole vielä raattinut heittää kuitenkaan....

Missä sä käytät tota tiskirättiä? Kotona vai? Itse taas en halua mitään ns. hlökhtaista joka kotona muistuttaisi liikaa omasta työstä Yhtenä vuonna sain söpön lapsen painaman tyynyliinan mutta eipä tuo kotikäyttöön päässyt vaikka kaunis olikin.

Kahvia,herkkuja,joulukukka,kynttilät olis kivoja :)

Kotona juu :) Tuollainen käyttötavara, joka kuluu pois on juurikin hyvä lahja sen vuoksi, ettei hoitajilla nurkat ole täynnä kohta kaikenlaista tavaraa.

Yhteistyössä