Mitä päälle yökerhoon?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja parhaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

parhaan

Vieras
Siinähän se.. Tämä vuodenaika on se hankalin, mitä laittaa päälle yökerhoon? Millaiset kengät? Onko farkut ja korkeat saappaat ihan ehdoton nou? Auttakaa!! Linkatkatkaa kivoihin asukokonaisuuksiin ;)

mites legginsit (tai sukkahousut), saappaat ja siihen joku pidempi mekko/tunika/paita mitä näitä nyt on.. Ainakin sellaset korkeakorkoiset saappaat piikkikoroilla on ihan kamala, varsinkin jos kärki on sellanen terävä.. Käyttäkööt jotka käyttää mut mua ne puistattaa :x
Niin ja sit jos on lämmin takki niin pärjää hyvin.

Mulla oli viimeks ohuet mustat sukkahousut, lyhyehkö mekko ja ylipolven tasapohjaiset saappaat. Ei tullu kylmä. Mulla on jo tosin käytössä talvitakit niin ei tarvinu mitään neuletta/bleiseriäkään. Mut jos haluaa käyttää nahkatakkia tai ohuempia takkeja niin kannattaa sellanen ottaa varalta. Voihan kaiken ylimääräsen viedä narikkaan.

Jos laitat matalavartiset kengät niin suosittelen paksuja sukkahousuja tai lämpimiä housuja, noiden korkeavartisten saappaiden kanssa tarkenee ohuemmillakin kun ne kengät lämmittää.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mikä vika farkuissa ja saappaissa? Ja joku juhlava toppi? Sehän on todella yleinen yhdistelmä yökerhoissa. Käytän itse baareissa satunnaisesti farkkuja, kuin myös kaikki baareissa juoksevat ystäväni (itse käyn vähemmän).

Tai leggarit ja pidempi toppi. Tai mekko ja sukkahousut.

Laukkuna jokin asuun sopiva clutch ja takiksi vaikkapa villakangastakki. Vaihtoehtojahan nyt on miljoona, vaatteethan riippuu ihan omasta tyylistäsi :) Tuskin kukaan kiinnittää niin suurta huomiota vaatteisiisi, ellet nyt ihan poikkeavasti pukeudu.

Yhteistyössä