Mitä päälle kirkkoon?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pakana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pakana

Vieras

"Pakko" lähtee tänään kirkkoon, kun on tyttären kouluun siunaaminen. Ovat eskarissa harjoitelleet oikein kirkkoa varten, joten tyttö kovasti pettyis jos ei mentäs. Oisko ihan kamalaa jos menis vähän polven yläpuolelle ulottuvassa farkkuhameessa ja tavallisessa lyhythihaisessa kesäpaidassa. Vai onko oltava siisti hame ja sukkahousut(iik).
Tytöllä on mekkoja vaikka kuinka, mutta mitäs 4v-pojalle, kait se saa tavallisissa hellevatteissa olla?

Kaikella sitä pakanapoloa kiusataan.

No ihan tavalliset, siistit vaatteet käy. Mä en henk.koht. laittais mihinkään kuvailemasi kaltaista farkkuhametta, mutta jos sä muissakin tilaisuuksissa käytät sitä, niin laita kirkkoonkin vaan. Pojalle laittaisin siistin lyhythihaisen paidan tai lyhythihaisen kauluspaidan ja siistit shortsit/caprit tai farkut.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
tai siis oonhan minä ite sanonut että tyttö saa osallistua päiväkodissa kirkon juttuihin, mutten osannu arvata että itekin johonkin joutuu mukaan.

No voi herran jumala,eikö tuo nyt ole ihan oletettavaa että vanhemmat kutsutaan mukaan yheisiin juttuihin.
Mun mielestä toi ei sais olla joutumista/tai pakkoa,vaan et on etu osallistua.

Yhteistyössä