Mitä päälle hellekelillä, naiselle jolla on OIKEASTI tosi rumat jalat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Siis ei ole vain omaa turhamaisuutta tms., vaan ihan oikeasti rumat. :-( Ensinnäkin polvessa on tosi iso ja ruma, venähtänyt leikkausarpi. Lisäksi jaloissa on 3 suonikohjua ja useita selvästi näkyviä katkeilleita verisuonia.

Hametta en voi käyttää millään ilman sukkahousuja, mutta näyttääkö hassulta jos jollain on sukkahousut jalassa hellekelillä? Pitkiä housujakaan en viitsi kauheasti lämpimällä pitää.

Olisiko esim. capripituiset legginsit pahat hameen kanssa? Vai olisiko ohuet, ihonväriset sukkikset paremmat? Vai laitanko vaan meikkivoidetta jalkoihin? Vai olenko välittämättä jkauhistuneista katseista, ja olen ihan paljain säärin? :-)) Mitä mieltä?

Alkuperäinen kirjoittaja cadetta:
itselläni kanssa rumat jalat, kärsineet kai raskauksista.. pidän ohuita kesähousuja ja mielestäni joku farkkuhame ja leggarit on ihan jees yhdistelmä

Mulla nuo on tulleet vuosien seisomatyöstä, vaikka olen aina pitänyt tukisukkia. Raskauskin vaikutti. Lisäksi sidekudossairaus joka aiheuttaa normaalia ohuemman ihon.

Alkuperäinen kirjoittaja eikun:
nilkkoihin ulottuva pitkä puuvillainen hame päälle vaan, vilpoisa on eikä rumat kintut rassaa.

Sellaista huomiseksi tuossa juuri sovittelin yhtenä vaihtoehtona, intianpuuvillainen ryppyhame, ihanan vilpoinen.:-)

Yhteistyössä