Mitä päälle häävieraana loppuillasta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hmm"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"hmm"

Vieras
Niin elikkä huomen ois häät ja päälläni tulee olemaan aikas kallis mekko. Olen siis vieraana häissä. Ajattelin että kun kuitenkin olen luvannut jäädä juhlimaan pitkälle iltaan ja juhlinta luonnollisesti menee aina enemmän alkoholilinjalle niin kannattaisiko kalliin mekon vuoksi vaihtaa loppuillasta vaatetta, ettei sitten menisi pilalle? Miten te muut olette toimineet, jos on olleet riehakkaat juhlat, oletteko olleet vain kalliissa mekoissanne alkoholiläikistä viis?

Ajattelin tosiaan, että onko siis tyhmää vaihtaa vaatetta sellaiseen, minkä ei sitten olisi niin väliä? En ole ollut koskaan ennen häissä, niin en tiedä miten oikein toimitaan.

No mun siskon häissä jotkut vieraat vaihtoi vaatteita ja kyllä se oli mun mielestä törkeää. Yhtälailla ne juhlat jatkuu. Miksi pitää ostaa vaatteita, joita ei voi sitten edes käyttää?

Niin että sitä alkoholia pitää sitten vetää niin paljon että ihan päälle läikkyy? Jos näin on, niin pistä saman tein joku halpahalimekko päälle, jotta voit porsastella siiten ihan kunnolla.

Ei kyllä kyse ollut ihan siitä että lähtisin överit vetämään, vaan ajattelin että miten muut ovat tehneet. Ja siis ajatukseni kyllä vain vahvistui siitä etten niitä vaatteita lähde vaihtelemaan.

Yhteistyössä