Mitä ovat palvelutekstiviestit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MorbidMama
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

MorbidMama

Aktiivinen jäsen
05.05.2007
17 832
1
36
Sain taas hulppean puhelinlaskun, jossa velotetaan palvelutekstiviesteistä yli 30 egee ja yritän tässä pääni puhki miettiä mitä mä olen tekstaillut..mielestäni ihan yksityishenkilöille vain. Niitä olis 14 kappaletta, eli kallista on. :o :o :o

Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:
Sain taas hulppean puhelinlaskun, jossa velotetaan palvelutekstiviesteistä yli 30 egee ja yritän tässä pääni puhki miettiä mitä mä olen tekstaillut..mielestäni ihan yksityishenkilöille vain. Niitä olis 14 kappaletta, eli kallista on. :o :o :o

mulle käynyt samoin joskus,eikä koskaan selvinnyt,mutta kun soneralta vaihdoin elisaan loppui multa palvelutekstiviestit.joten ottapa kunnolla selvää,mulle tuli huijaus mieleen kun heti loppui kun poistuin soneralta.

Alkuperäinen kirjoittaja vinci:
ootko vastailu johonki kilpailuihin tms tekstareilla...olisko niitä??

Olen pariin..mutta en kyllä neljääntoista!!!!!!!!!! Viime laskussa oli samantapainen summa samoista palvelutekstareista. Kyllä mä sillonkin niitä ihmettelin, mutta mä jotenkin vaan aattelin, et onpa tullut vaihdettua kalliiseen liittymään. Mut kiitti joo, mä aion ottaa tästä selvän ihan vimoseen asti! Liittymä on muuten Saunalahden PikkuKolmonen 3G.

Alkuperäinen kirjoittaja Pömppiäisen äiti:
Googleta Netsize SA, tuli aika hurjaakin tekstiä. Oletko tilannut jotain soittareita tms.?

Hei muuten JOO, mä olen! Mut yhden...en 14sta! Höh. Tosin se tuli kyllä jo varmaan sit viime laskuun. Mut mun mielestä sen piti olla joku ilmaisjuttu.
Hitsi kun näistä ei pidä mitään kirjaa...pitäisköhän ottaa se Tiimari-vihko parempaan tarkotukseen? :xmas:

näitkö kun sulle jo ketjuun mainitsin oman tilanteeni,kun vaihdoin liittymää jopas palvelutekstiviestitkin katos.Ja samanlailla käytän kännyä kuten muulloinkin en minnekkään palvelunumeroihin ole viestinyt.sonera ei koskaan mulle selvittänyt mitä olivat,jopa puhelinerittelyssä ei näkynyt.joten vetivät omaan piikkin.pyydäppä erittely soneralta.jos sitten selvii sulla

Nyt niitä tulee samaisesta lafkasta meillekkin ja ei ole vaan Soneran ongelma, meillä Dna. Kukaan ei tunnu olevan vastuussa, vaan jokainen siirtää asiaa eteenpäin ja antaa uusia numeroita joissa taas ei tiedetä asiasta mitään...

Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:
Alkuperäinen kirjoittaja Pömppiäisen äiti:
Googleta Netsize SA, tuli aika hurjaakin tekstiä. Oletko tilannut jotain soittareita tms.?

Hei muuten JOO, mä olen! Mut yhden...en 14sta! Höh. Tosin se tuli kyllä jo varmaan sit viime laskuun. Mut mun mielestä sen piti olla joku ilmaisjuttu.
Hitsi kun näistä ei pidä mitään kirjaa...pitäisköhän ottaa se Tiimari-vihko parempaan tarkotukseen? :xmas:

jos tilaa soitareita niin kannattaa katsoa mistä tilaa.tilaat yhden niin liityt johonkin ja maksat kk maksua.näin kävi mulle.puoli vuotta raksutti maksut ja yhtään soittaria en tilannut

Meidänkin laskussa palveluviestejä, joita ei olla tilattu 10-12 kpl/kuukausi. Viestin hinta 2?/kpl. Ainakin neljän kuukauden ajalta. DNA ei pysty selvittämään muuta kuin antamaan puhelinumeron, josta kerrotaan ettei viestit ole tulleet heiltä ja DNA ei halua/osaa antaa oikeaa yhteystieto. Joten emme saaneet lähetyksiä poikki muuten kuin laittamalla estopäälle. Nytkin tulee kännykkään vietejä DNA:lta ettei ko. palveluviesti tule perille, koska estopäällä, kiusallista. Palveluviestissä on vain osoite, josta sa jotakin palvelua (joka maksaa 4?). Kukaan ei siis mahda asialle mitään

Huomasin juuri samanlaisen ongelman tänä iltana,en ole seuraillut laskujani yhtään,vaan maksanu aina sähköpostilaskun perusteella..en tiiä kauanko mulla on raksuttanu ylimääräistä joka kuukausi 20-30e,nää palvelutekstiviestit,mutta itse sain tiedot huhtikuulta asti oma saunalahti sivuilta...laitoin jo kyselyä saunalahteen ja aion kyllä aamulla soittaa,tän pelin on loputtava,olisi pitänyt ihmetellä jo paljon ennemmin,joka viikko tulee puhelimeen kysymyksiä kyseisestä numerosta,enkä ole koskaan vastannu,yllätys suuri,että maksan niistä!!!

MINÄ TARKAN MARKAN TYTTÖNÄ OTIN SAUNALAHDEN KUN NIIN KEHUTTIIN EDULLISEKSI
JA HETI ENSI LASKUSTA HUOMASIN PALVELUTEKSTIVIESTIT,NO OLIN OSALLISTUNUT
TYYTYVÄISYYS KYSELYYN JA AJATTELIN SEN JOHTUVAN SIITÄ , NYT KUITENKIN SAIN
TÄNÄÄN LASKUN JOSSA LASKUTETTIIN OLEMATTOMISTA PALVELUTEKSTIVIESTEISTÄ.

onko kukaan saanu viestejä nro:ta 92654. itselleni tulee silti näitä viestejä vaikka on estot päällä. Eivät kuulema ole palvelutextareita. Summakin on aika muhkea 40egeä. saunalahden asiakaspalvelu käski mun ottaa ite selvää tosta numerosta.

niin on mun äitillekin tullut netsi ze sa mukamas viestejä mut hän ei osa laittaa viestejä taitaapi toi netsize sa huijaus yritys ja taitaapa olla dna mukana ja muutama muu operaattori on niitten huijaus yritys tuolta ulkomailta

Yhteistyössä