Sain taas hulppean puhelinlaskun, jossa velotetaan palvelutekstiviesteistä yli 30 egee ja yritän tässä pääni puhki miettiä mitä mä olen tekstaillut..mielestäni ihan yksityishenkilöille vain. Niitä olis 14 kappaletta, eli kallista on.

Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:Sain taas hulppean puhelinlaskun, jossa velotetaan palvelutekstiviesteistä yli 30 egee ja yritän tässä pääni puhki miettiä mitä mä olen tekstaillut..mielestäni ihan yksityishenkilöille vain. Niitä olis 14 kappaletta, eli kallista on.![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ä:ne ovat mm jos olet hakenut jotain nimiä, rekisterinumeron perusteella tietoja tms
Alkuperäinen kirjoittaja ä:mulla näkyy vain laskussa tuolla nimellä ne.. siitä ajattelin.
Alkuperäinen kirjoittaja vinci:ootko vastailu johonki kilpailuihin tms tekstareilla...olisko niitä??
Alkuperäinen kirjoittaja Pömppiäisen äiti:Googleta Netsize SA, tuli aika hurjaakin tekstiä. Oletko tilannut jotain soittareita tms.?
Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:Alkuperäinen kirjoittaja Pömppiäisen äiti:Googleta Netsize SA, tuli aika hurjaakin tekstiä. Oletko tilannut jotain soittareita tms.?
Hei muuten JOO, mä olen! Mut yhden...en 14sta! Höh. Tosin se tuli kyllä jo varmaan sit viime laskuun. Mut mun mielestä sen piti olla joku ilmaisjuttu.
Hitsi kun näistä ei pidä mitään kirjaa...pitäisköhän ottaa se Tiimari-vihko parempaan tarkotukseen? :xmas: