Mitä ostatte yleensä kaverisynttäreille lahjaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kumpa olisin minäkin tajunnut täällä kysellä enkä mennä ominpäin ostamaan tytön tarha-eskarikaverille ostamaan lahjaa,
alennuksesta (-50% + ota 2 maksa yksi tarjous) kivan tyttömäisen laukun, muutaman rannekorun ja kivan päähuivin sekä yhdet kivat sormikkaat.
Luulin kun noidenkin normi hinta tuli likemmän 20e olemaan että on hyvät mutta niimpä kaveri oli tänään ilmoittanut kun toit näin halvat lahjat.
Mistähän ne muksut oppivatkin sen lahjojen ja rahan kerjäämisen kuin vanhemmiltaan ;) Tuskin tuommoinen nyt 6v täyttävä typykkä paljon moisen tarjouksen perään on tajunnut jos ei kotona ole puhuttu :(

Mietin kanssa tässä että mitä ostaa pojan 7v täyttävälle kaverille synttärilahjaksi. Mun 5v kyllä tajuaa jotain rahan päälle mutta koskaan en oo kuullu arvostelevan saamiaan lahjoja. Pääasia että saa lahjoja ja tykkää saamistaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vinkki älä osta ale rojua;28326642:
Kumpa olisin minäkin tajunnut täällä kysellä enkä mennä ominpäin ostamaan tytön tarha-eskarikaverille ostamaan lahjaa,
alennuksesta (-50% + ota 2 maksa yksi tarjous) kivan tyttömäisen laukun, muutaman rannekorun ja kivan päähuivin sekä yhdet kivat sormikkaat.
Luulin kun noidenkin normi hinta tuli likemmän 20e olemaan että on hyvät mutta niimpä kaveri oli tänään ilmoittanut kun toit näin halvat lahjat.
Mistähän ne muksut oppivatkin sen lahjojen ja rahan kerjäämisen kuin vanhemmiltaan ;) Tuskin tuommoinen nyt 6v täyttävä typykkä paljon moisen tarjouksen perään on tajunnut jos ei kotona ole puhuttu :(

Mistäs muualtakaan kun aikusilta opitaan. Tympeää kyllä tollanen käytös ja kitinä.

Alkuperäinen kirjoittaja vinkki älä osta ale rojua;28326642:

Tuommoista krääsää ei kyllä kannata antaakaan. Minä ihmettelen täällä aina, kun neuvotaan ostamaan tukkajuttuja ja kaikenlaista pikkukrääsää. Olisit ostanut tarjoukset jonkin suosikkilelun, samalla rahalla olisit varmasti saanut paljon mieluisamman lahjan.

[QUOTE="vieras";28326685]Tuommoista krääsää ei kyllä kannata antaakaan. Minä ihmettelen täällä aina, kun neuvotaan ostamaan tukkajuttuja ja kaikenlaista pikkukrääsää. Olisit ostanut tarjoukset jonkin suosikkilelun, samalla rahalla olisit varmasti saanut paljon mieluisamman lahjan.[/QUOTE]

Itse pyyti tai tai toivoi käsilaukkua ja oli silmin nähden onnellinen mutta mutta kun seuraava päivä tulikin

Yhteistyössä