mitä ostaisitte?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 300
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
3

300

Vieras
Jos olisi "pakko" tuhlata n. 300 euroa, niin mitä ostaisitte?

Itse pähkäilen, pistänkö vain vaatteisiin (olis uusittavana koko vaatevarasto) vai ostaisinko jotain pysyvämpää ja joku design-juttu kotiin... vai tulisko muita hyviä ehdotuksia kun en osaa päättää :)

Mies haluaa minulle hemmottelua tuolla summalla, joten säästäminen ei ole vaihtoehto ja haluaisin kyllä jotain, joka oikeasti piristäisi, sillä olen ollut kauan masentunut ja nyt alkaa hieman valoa näkymään tunnelin päässsä niin olisi kiva ostaakin jotain, josta osaisi jopa iloita pitkästä aikaa.

1.eräs takkki alle 80 e
2. day spa aromikylpy 20 min ja 25 e
3. kampaaja ehkä 100 e
4. miksei hierojallekin mutta siitä ei tule kuin joku 20 e
Tässä vasta päälle 200 e mutta eiköhän se loppuraha kulu jo kuin isestään. Hotelliyö 80?
5. Lisää sitä rahaa

mies haluaa MINULLE hemmottelua sanoi ap.

Hiukan kunnioitusta please. Jättäkää ne lastenvaatteiden ostot välillä nyt tekemättä, jookos. kertooko nuo vastaukset jotain, jostain...

Alkuperäinen kirjoittaja BONJA:
mies haluaa MINULLE hemmottelua sanoi ap.

Hiukan kunnioitusta please. Jättäkää ne lastenvaatteiden ostot välillä nyt tekemättä, jookos. kertooko nuo vastaukset jotain, jostain...

Juurikin tätä minäkin ajattelin, että miksihän kaikki niin marttyyreinä vaan lapsille ovat kaikkea ostamassa jos ylimääräistä rahaa käytössä olisi. Kuitenkin lapsiin on panostettu viimeaikoina niin paljon, ettei omaa kivaa ole tullut edes ajatelleeksi ja nyt siis mahdollista itseäkin välillä ajatella :)

Yhteistyössä