mitä ostaisit vain itsellesi 150 eurolla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vain minuun
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Uudet uikkarit ostaisin, niihin uppoaisi n. 80 euroa. Jäljelle jääneellä 70 eurolla voisin etsiä itselleni talvikenkiä, jos sellaiset löytyisi noin edullisesti - ehkei löytyisi kuitenkaan. Voisin myös ostaa 20 kerran uintilipun. Tai kiva idea olisi myös hotelliyö miehen kanssa kaksistaan.

Jotain vaatteita raskauden jälkeen. Nyt ei ole pitkään aikaan voinut ostaa mitään kivaa itselle. Odotan vaan että olen taas normaaleissa mitoissa, kaupoissa on vähän ahdistavaa kun ei edes kenkiä voi ostaa turvonneiden jalkojen vuoksi.

Halkoja liiteriin. Ihan omiakin varpaita lämmittämään, ja vähän muunki perheen :D

Tällä hetkellä vaan en osaa kuvitella edes laittavani tuollasta summaa pelkästään itseeni.

Kävisin hierojalla. En ole käynyt vuosiin ja niska ja selkä on tosi jumissa. Lopuilla rahoilla hankkisin kankaita jotta saisin ommella itselleni vaatteita (ja ne niskat uudestaan jumiin!) =D

Se ei riittäisi siihen uuteen pelikonsoliin, mitä oon kuolannut, mutta kaipa mie ostaisin uuteen kämppäämme Dr Who -verhot, joita oon netistä katellut sekä alkuaineiden jaksollinen järjestelmä -suihkuverhon.

ottaisin hotellihuoneen ja kävisin syömässä ravintolassa ja noiden jälkeen jää rahaa vielä pariin drinkkiin ja sit yö puhtaissa ihanan pehmeissa hotellin lakanoissa ja hotelliaamiainen nam. Yksin. 24h. Kenenkään tavoittamattomissa. Oi...

Yhteistyössä