Mitä ostaisin ystävälle kiitokseksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Miä

Vieras
Aina valmis auttamaan ja hää teki tässä äskettäin miulle palveluksen joka ei ollut iso asia mutta miulle se oli aivan hiton tärkeä juttu sillä hetkellä.. Kiitin tietenkin mutta tahtoisin muistaa jollain kivalla jutulla joka ei maksa miljoonia =) Yhtään en keksi mitä ostaisin, hänellä ei oikein ole harrastuksia eikä muuta sellasta mihin liittyen voisin jotain kehitellä, olisko leideillä hyviä ideoita? :D

No, mun mielestä ystävät voi tehdä toisilleen ystävänpalveluksia ihan siksi vaan että haluavat auttaa toisiaan. Eikä siitä tarvitse ostaa mitään vastineeksi. Auta sinä häntä vastaavalla tavalla sitten joskus, kun hän tarvitsee apuasi. Jos jotakin haluat välttämättä antaa, niin leivo jotakin tai vie vaikka kaverisi lapset johonkin, että ystäväsi saa vapaata aikaa.

• Tykkää
Reactions: "kultakutri"
[QUOTE="vieras";24664059]No, mun mielestä ystävät voi tehdä toisilleen ystävänpalveluksia ihan siksi vaan että haluavat auttaa toisiaan. Eikä siitä tarvitse ostaa mitään vastineeksi. Auta sinä häntä vastaavalla tavalla sitten joskus, kun hän tarvitsee apuasi. Jos jotakin haluat välttämättä antaa, niin leivo jotakin tai vie vaikka kaverisi lapset johonkin, että ystäväsi saa vapaata aikaa.[/QUOTE]

Tiedän että tuo ihminen ei tosiaan odota mitään, on luonteeltaan sellanen että tottakai auttaa aina. Mutta tuo palvelus oli sellanen pelastus että olen tosi kiitollinen ja tahtoisin ostaa jotain.. Lapsia ei tällä kaverilla ole =)

Haet Ikeasta tai vast.edullisen pikku korin ja keittiöpyyhkeen, leipaset tuksuvan leivän tai sämpylöitä ja kiikutat kaverille. Juuri tällainen pieni muistaminen ilahdutti minua aikoinaan niin että vieläkin sitä lämmöllä muistelen..

Yhteistyössä