Mitä ostaisin, mulla on 50€ lahjakortti Iittalan myymälään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja anna vinkki ja idea
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

anna vinkki ja idea

Vieras
Astioita ei tuolla rahalla kyllä paljon saa...Muutaman lautasen lisää, kun ne maksaa yli 10 euroo kappale kuitenkin.
Mutta mitä ostais?
Kalliimman maljakon ja käyttäs tuon rahan siihen? Maljakoitakin tarvii aika harvoin kyllä...Kattiloita tai paistinpannuja en tarvitse, ne on kaikki uudet muutenkin...
keksikää nyt mulle jotain ostettavaa!!!

Lasejakin meillä on vaikka kuinka paljon ja monta sarjaa. Samoin kaikki veitset ja haarukat on...
Mähän en siis oikeasti tarvitse mitään :D
Mut pakko ostaa kun lahjakortti on ja menossa vanhaks,

Miten olis joku karahvi? Mitä laseja sulla on? Ostat samaa sarjaa karahvin ja vaikka lasikulhoja juhlakäyttöön! Kartio kaadin on ihana! Ja muumi seikkailu kaadin =)

Mulla on kahta eri sarjaa laseja parempaan käyttöön (en nyt muista niiden sarjojen nimee...) ja sit arkikäytössä ainoo, kartioo ja jotain muuta. Kartion kaadin on. Toisaalta toisen kaatimen vois ostaakin kun harvoin se yks riittää sillon kun on vieraita enemmän...Pitäsköhän se olla se kartio kans ni olis sama?

[QUOTE="aapee";23353451]Mulla on kahta eri sarjaa laseja parempaan käyttöön (en nyt muista niiden sarjojen nimee...) ja sit arkikäytössä ainoo, kartioo ja jotain muuta. Kartion kaadin on. Toisaalta toisen kaatimen vois ostaakin kun harvoin se yks riittää sillon kun on vieraita enemmän...Pitäsköhän se olla se kartio kans ni olis sama?[/QUOTE]

noniin ostat eri värisen kartio kaatimen :)

Yhteistyössä