mitä ostaisin isälleni 50vuotis lahjaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sukahu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

sukahu

Aktiivinen jäsen
20.07.2007
1 025
0
36
pää lyö ihan tyhjää :(
rahaa olisi käytettävissä n,200e.
koruja ei käytä, rahaa ei tarvitse,ja muutenkin tuntuu jo kaikkea olevan..
mitä sellaiselle voisi lahjaksi ostaa?
vinkkejä kehiin kiitos :)
isot pirskeet olisi tammikuun lopulla,joten ei kauheasti enään aikaakaan ole miettiä..oon miettinyt jo pari kuukautta eikä mitään sopivaa tule nyt mieleen!

Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:
Lahjakortti jonnekin kylpylään tai joku kaupunkimatka teattereineen kaikkineen?

niin ja tarkennetaan vielä,että haluaisin ostaa jotain henkilökohtaista..ei se yksin kuitenkaan mihinkään teatteriin tai kylpylään lähde,ja sitten joutuisin ostamaan äidilleni kanssa sen teatteri tai kylpyläloman...

Alkuperäinen kirjoittaja iiu:
Suostuisikohan pienen tatuoinnin johonkin ottamaan... Lahjakortti sellaiseen :D
Kuunteleeko millaista musiikkia...? Joku hänen nuoruuden ajan hittilevy tms.

no sillä on tatuonti,jonka se on joskus polttanut,ja mietinkin että jos maksaisi sen uudelleen korjauksen..mutta sitten kävin niitä kysymässä,ja ajat siirtyisi täällä yli puolen vuoden päähän niin en mä sitten sellastakaan halua...olis malttamatonta odotella sen aikaa...tää on niin vaikeeta!

joku mikä liittyy hänen harrastuksn.

siloin kun mu isä täyti 50v ostettiin mun isälle kävelysauvat siskon kanssa. ( olivat siiehn aikan kalliimia kuin nyt) tärkeintä kuitenkin on se muistaminen, ei sen lahjan arvo

Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:
joku mikä liittyy hänen harrastuksn.

siloin kun mu isä täyti 50v ostettiin mun isälle kävelysauvat siskon kanssa. ( olivat siiehn aikan kalliimia kuin nyt) tärkeintä kuitenkin on se muistaminen, ei sen lahjan arvo

no ei se harrasta mitään muuta kun työntekoa ja sienestystä...ja koppia+veitsiä+kirjoja sillä on jo omasta takaa...
oliskos vielä muita ehdotuksia?kellään?

Alkuperäinen kirjoittaja Knicke Knackerton:
Minä haluaisin ostaa sellasen hierontasysteemin, kokeilin tuolla prismassa ja ai että se olisi kiva. Onko isälläs sellaselle mitään tarvetta, kipeitä lihaksia??

ja tässä toinen hyvä idea :) se on rakennusalalla,ja varmasti on hartiat jumissa vaikkei sitä tunnustaisikkaan...voi miehelle on niin vaikee ostaa mitään..naiselle paljon helpompaa!

joku elämys juttu. Itse aion ostaa isälleni islanninhevos vaelluksen. On ratsastanut 10v sitten viimeksi,oli meidän koko perheen harrastus. Ja me lapset lähdetään mukaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
lisäys ed että osta vaikka moottorikelkka safari, kyyditys ralliautolla, lähdette yhdessä ajamaan kartinkia tms.

hei tää onkin tosi hyvä! ne asuu jämijärvellä jossa on se jämin matkailukeskus,siellähän on kaikkee safarijuttuja sun muuta,oikeestaan aikas hauska juttu etten itse tuota keksinyt..kiitoksia siis sulle!

Yhteistyössä