Mitä ostaa mies-opelle lahjaksi kun ope vaihtuu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rouvaliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

rouvaliini

Aktiivinen jäsen
24.09.2007
4 613
0
36
Tyttö siis kolmannella luokalla ja sama ope ollu eka luokasta lähtien. Nyt hänen pestinsä tämän luokan kipparina loppuu ja ens syksynä on uus ope. Hän on ollut oikein ihana ope ja nyt ajateltiinkin muiden vanhempien kanssa, että kerätään kolehti ja ostetaan yhdessä joku muisto opelle tästä luokasta. Se voisi siis olla jotain isompaakin, mutta mitä? Olisiko kellään ideoita?

Meillä opet arvostavat lahjakorttia esim. urheiluliikkeeseen. Itse olen saanut myös puutarhamyymälään lahjakortin puun ostoa varten. Muumimukeista olen tykännyt, mutta pitääkö mies? Urheilulahjakorttia ehdottaisin...

Tosiaan, jos harrastaa jotain niin siihen liittyvä lahja tuskin menee kovin pahasti pieleen. Meillä eräs työntekijä, joka oli innokas puutarhuri sai eläkkeelle lähtiessään puuntaimia lahjaksi, ja lahja oli mieleinen.

Paras lahjahan olisi tietysti sellainen joka ei jää kaappiin pölyyntymään, mutta helpommin sanottu kuin...

Mulle tuli ihan ensimmäisenä mieleen Artekin klassikko jakkara.

Jos mies on hetero tai edes vaikuttaa sellaiselta niin EI MITÄÄN seuraavista:

-astiat, kipot, kupit, yms.
-kynttilät ja koriste-esineet
-kravatit tai muut vaatekappaleet

Meillä Elämyslahjoilla on monenlaista elämystä, joista löytyy varmasti sopiva opellekin. Ja tietysti vaihtoehtona on myös elämyslahjakortti, lahjan saaja saa itse valita minkä elämyksen valitsee.
http://www.elamyslahjat.fi/

Hyviä elämyksiä kaikille!

Jenni / Elämyslahjat

Yhteistyössä