Mitä ostaa kummilapselle, jonka vanhemmat on vaativia lahjojen suhteen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Stressikummi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Stressikummi

Vieras
Siis ei kelpaa mikä tahansa (tai kelpaa, mutta niitä arvostellaan ja naureskellaan muille selän takana), vaan tietyt jutut vaan ja merkki jne. Itse ostan ihan hyviä lahjoja (oikeasti), en mitään pehmonalleja. :D Mutta silti ne eivät ole koskaan käytössä, ei leikeissä, myydään kirppiksillä ja huutiksessa.

Alkuperäinen kirjoittaja Tyttöni Tuulispää:
Kysy suoraan, mitä haluavat ja sano myös paljoko saa maksaa.

Joo, näin mä olen tehnytkin ja vastaus on "mitä vain" :D Mutta tiedän, että vaaditaan kun itse kuuntelen myös haukkumisia niistä lahjoista mitä muualta saavat.

Ei tee mitään mieli ostaa! :kieh:

Toi on tosi ärsyttävää. Meilläkin on yksi tuttavaperhe, joilla on tosi tiukat vaatimukset lahjojen suhteen. Sitten itse kuitenkin tuovat ihan mitä sattuu. Olenkin tehnyt niin, että olen kysynyt mitä ostan. Sitten sieltä tulee listä niistä jutuista, mitkä kelpaavat. Vähän tylsää, mutta kun poika on meidän kummipoika, niin...

Minkä ikäinen lapsi on? Jos kysyisit häneltä itseltään, eikä vanhemmilta? Ei varmasti olis vanhemmilla pokkaa ottaa lahjaa häneltä pois ja myydä kirppiksellä...

Mä en voi ymmärtää, että lahjoilla on noin kovat kriteerit. Mä ymmärrän sen, että allergisille ja astamalapsille ei kannata tuota karvaisia pehmoleluja tai ettei vanhemmat halua mitään leikkipyssyjä tms. aseita. Mutta se, ettei lahja sovi vanhempien "imagoon"... :headwall: On meillekin kannettu jos jonkinlaista lahjaa ja vaikkei kaikki olekaan ollut niitä lempileluja, niin ei niitä pois ole heitetty.

Yhteistyössä