S
sama
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Alkuperäinen kirjoittaja sama:Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Vaikka joku sanoikin että varmasti palikoita jo löytyy, niin meillä ainakin toivotaan 2 ja puol pojalle duploja. Niitä peruspalikoita ei tunnu olevan liikaa koskaan. Lisäksi on toivottu rattikelkkaa, junarataan osia, vaatetta, dvd:tä... Mitään krääsäleluja ei, siis niitä halpiksia mitkä hajoo viikossa. Muumitietokone on mun mielestä turhan vaikea vielä tuon ikäiselle, ehkä aikaisintaan 3 vuotis lahjaksi, jos vielä silloinkaan.
Ei sillä muumitietokoneella tarvitse kirjaimellisesti osatakkaan pelata 2½ vuotiaan, se on lapsestani ollut hauska vekotin ihan muutenkin, viihtyy hyvin sen ääressä vaikkei aluksi niitä pelejä osannutkaan. Kaikki elektroniikka on aina kiinnostanut omia poikiani, minun kannettava kiinnostaa mutta nyt on oma. Säilyyhän se kun kolmevuotiaana alkaa vähitellen ymmärtämään. Meidän poika sai 1,5 vuotiaana ja vielä menee nyt kolmen vanhana. Ja tää oli se mun ehdotus omalta pohjalta, ei tarvitse arvostella toisten ehdotuksia vaan voi antaa niitä omia ideoita![]()
Juu siis ei todella ollut tarkoitus arvostella sinua! Meillä se vaan ei tod. näk. jaksaisi poikaa kauaa kiinnostaa, ja tämä on siis vain oma mielipiteeni. Enkä esim. osta lapselleni miljoonan palan palapelejä, että hän voisi paloja vaan näpertää ennenkuin oppii niitä tekemään. Sama tuon läppärin kanssa, ei hän mielestäni tarvitse sitä mihinkään ennenkuin osaa sillä leikkiä tarkoituksen mukaisesti..
Mutta tällä palstalla ei voi sanoa omia mielipiteitään ilman että joku vetää herneet nenään, joten antaa sitten olla.
miksei voi vaan sanoa mitkä sun poikaas kiinnostaa ja ap voi valita itse mitä hän luulee kummipojalleen sopivan. kysyy vaikka näiden ehdotusten pohjalta hänen ÄIDILTÄ mikä tätä lasta kiinnostaa. Ihan älytöntä joka ehdotusta arvostella, että ei meidän poika vaan kun osaa jo pelata sudokujakin enää millään palapeleillä pelaa ym.