H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja feger:Ei iske minuun. Lähinnä säälittää, että jonkun toisen tekemällä suosikkibiisillä pitää itseään mainostaa. Ja hölmöt ihmiset menee taas huonolla musiikkimaullaan lankaan. :|
Alkuperäinen kirjoittaja Tuomarin vaimo:Alkuperäinen kirjoittaja feger:Ei iske minuun. Lähinnä säälittää, että jonkun toisen tekemällä suosikkibiisillä pitää itseään mainostaa. Ja hölmöt ihmiset menee taas huonolla musiikkimaullaan lankaan. :|
Makunsa kullakin, sanoi koira, kun lajitoverinsa persettä nuoli.
Makuasioista ei kannata kiistellä, eikä leimata muiden musamakua huonoksi.
Alkuperäinen kirjoittaja idunnor:Alkuperäinen kirjoittaja minttu:Alkuperäinen kirjoittaja Arethusa:Mua se jotenkin ärsyttää. Tykkään oikeasta fiftarimusiikista ja monista myöhemmin tulleista rockabillybändeistä kuten nyt vaikka Stray Catsista, mutta Baseballs on jotenkin feikki. Johtunee siitä ettei ole omia biisejä vaan covereita nykypoppibiiseistä joista en erityisemmin välitä.
Samaa mieltä!
Itse olen ollut fiftarirokkari 14-vuotiaasta saakka eli jo melkein 20 vuotta. Tuollaiset Baseballsit on ihan feikkikamaa, yäk.
Rocka-ja psychobilly on "kuulunut" mun elämään jo vuosia enkä silti nää The Baseballsissa mitään huonoa tai pidä feikkinä, mielestäni ovat tehneet hyvät coverit...
Hyvä vaan että "taviksetkin" pääsee nauttimaan hyvästä musiikista heidän myötään
Ja ehkäpä löytävät sen kautta innostuksen "aitoon" musiikkiin. En koe sen olevan mitenkään multa pois että keikoille eksyy muutama uus ihminen lisää?
Alkuperäinen kirjoittaja Pimmo:En henk.koht pahemmin jaksa ko. bändiä kuunnella ja alkuun kyllä tällänen ärsttikin, että tätä rock'n roll -juttua markkinoidaan nyt kaikille pissiksille yms. ja siitä tehdään muotia. Mutta sit toisaalta, miks ei. Joillekin tää on vaan hetken huumaa ennen kun taas joku seuraava 'juttu' tulee, mutta sit jotkut taas tosiaan voi tän bändin avulla löytää fiftari/rokkarikulttuurin. Eikä mun mielestä "aidoksi" fiftariks/rokkariks tartte syntyä. :saint: Välillä kyllä vähän tuntuu että näis piireissä ollaan vähän tiukkapiposia musiikin, ulkonäon, jopa asenteiden suhteen... Tärkeintä on mun mielestä hyvä meininki ja ennenkaikea musiikki.
Ja Baseballs ei kyllä oo eka bändi joka on yhdistänyt rock'n rollin ja nykyhitit.![]()