Mitä ootte mieltä tästä "suomineidosta", joka heittää tänne linkkejä ja...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja väsyttävää touhua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

väsyttävää touhua

Vieras
muuta mamu ja islam vastaista herjaa? Käy yleensä myös ns. yksinkeskusteluja, eli vastailee omiin aloituksiinsa ikään kuin toisena henkilönä. Onko teidän mielestänne kaksplus oikea paikka yrittää vaikuttaa Suomen maahanmuutto- ja pakolaispolitiikkaan? Onko teidän mielestänne tämä suomineito kovin älykäs ja mielenkiintoinen tyyppi?

Itse koen hänet lähinnä rasittavana ja pikkuisen yksinkertaisena tyyppinä, jonka mun puolesta vois bannata kokonaan täältä. Mielipiteet on mielipiteitä, mutta saman jankkaaminen on vaan hemmetin pitkästyttävää touhua. Mulla tulee mieleen semmonen pikkasen ylipainoinen liimatukka, vähän Tukaistyyppinen suomineito, jonka puolesta ihmiset tuntee yleensä pelkkää myötähäpeää ja ahdistusta.

Mä en usko, että sillä suomineidolla riittäisi luonne laittaa negatiivistä asiaa itsestään :D Puhutaan nyt kuitenkin ihmisestä, joka kuvittelee kuuluvansa johonkin ylivoimaisesti maailman parhaaseen ja hienoimpaan ihmisrotuun ja sellaisena automaattisesti olevansa muiden maailman kansalaisten yläpuolella.

Rasittavaa ja ärsyttävää, mutta enpä hänen linkkejään koskaan edes availe nykyään. Eihän hän edes halua keskustella, kunhan keskittyy parjaamaan, haukkumaan ja räkyttämään.

Rasittavaa ja ärsyttävää, mutta enpä hänen linkkejään koskaan edes availe nykyään. Eihän hän edes halua keskustella, kunhan keskittyy parjaamaan, haukkumaan ja räkyttämään.

NO, niinpä! Ja nuo sen yksinkeskustelut on -säälittäviä-. Tekeytyy useaksi ihmiseksi, jotta olisi muka jotain kannatusta omalla asialla. Etsimällä etsii uutisia, joissa on jotakin kauheuksia tehnyt nimenomaan maahanmuuttaja ja tekee siitä pilkkaa. Oon aivan 100% varma, että tää suomineito ei uskalla suutaan aukasta tosi elämässä. Oikeastaan toivonkin sitä, koska onhan tuo nyt noloa.

Yhteistyössä