Mitä ootte mieltä,eikö vasen korva oo vasen korva vaikka mistä ilmansuunnasta katsois..kävi yks ihme juttu meille...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Multakussuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Multakussuu

Aktiivinen jäsen
19.03.2008
1 312
0
36
Mentiin miehen kans laittaa sille korvis korvaan.Myyjä kysyi,kumpaan korvaan se tulee.Sanoin että VASEMPAAN korvaan.

Kassalla huomasin ja sanoin että,nythän laitoit sen oikeaan korvaan!

Myyjä vastas että niin,laitoin sen itestä katsottuna vasemmalle puolelle.Voi tanan torvi,mä mietin siinä mielessäni!!!! |O |O

Eikä ollu myyjä valmis hyvittämään mitään,tokas vaan että ei se kuule enää nyky päivänä mitään merkkaa...just. :/

Paineltiin toiseen liikkeeseen jossa kerrottiin erittäin ystävälliselle myyjälle millasta kohtelua saatiin kultajousessa.Myyjä oli ihan ihmeissään ja laittoi vasempaan korvaan miehelleni korun ja reiän ilmaiseksi.

:flower:

Eikö se nyt oo sama mistä suunnasta sitä katsoo mutta jos asiakas pyytää korun VASEMPAAN korvaan niin kyllä se on sillon vasen korva. :o Vai :o

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No jaa, minusta asiakas itse on kyllä harvinaisen tollo jos ei osaa sanoo et hei nyt laitat sitä reikää väärään korvaan.

no periaatteessahan kuitenkin asiakas on aina oikeassa ja myyjä hoiti tilanteen todella huonosti. eli tottakai tuo olisi pitänyt korjata eli laittaa ilmaiseksi siihen vasempaan korvaan se korvis vaikka kuinka asiakkaan olisi pitänyt sun mielestä huomata että on väärä korva. sillä ei oo väliä näin kun ajatellaan myyjän vastuuta ja sitä miten hänen pitäisi palvella oikeaoppisesti asiakkaitaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No jaa, minusta asiakas itse on kyllä harvinaisen tollo jos ei osaa sanoo et hei nyt laitat sitä reikää väärään korvaan.

No mä en ees katsonut ja mies jännitti tosi kovaa.Kyllä myyjä mun mielestä siitä olis vastuun voinu ottaa,laittamalla reiän ilmaiseksi siihen vasempaan korvaan johon se pyydettiin tai edes myöntää että tälläinen vahinko kävi.Sattuuhan noita kaikille joskus,vahinkoja.

Mutta että syyttää vaan asiakasta eikä edes myönnä että itselle vahinko kävi kun koru vasempaan korvaan pyydettiin..tätä mieltä minä! :wave:

Yhteistyössä