Mitä Onni on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Klonkku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jokaisella on varmasti ioma onnensa, mä kerron mitä mun Onni on ja mistä se koostuu: Mun onni on sitä kun mun pieni poika tulee halaamaan mua ja pusuttelemaan. Se on siinä. Mitään muuta maailmassa en tarvitse. Ja tänhetkinen elämä. Se on onnea. Mä olen löytänyt oman paikkani ja oman missioni. On ehyt perhe, kiva koti ja rauhallinen, tasapainoinen elämä. Joskus on huolia mutta niistä on aina päästy yli.

Monet eriasiat kun ihmisiäkin on erilaisia mutta luulisi kaikkien tuntevan olevan onnekkaita kun on ihminen joka rakastaa/saa rakastaa sekä hyvästä mielestä ja vuorovaikutuksesta :)
Ei raha ainakaan onnea tee, voi auttaa ettei tarvi murehtia mutta kyllä ihmis-suhteet itselläni ainakin saa aikaan onnen tunteen .

Onni on kokonaisuus, joka löytyy monista asioita joista kykenee iloitsemaan. Onni on elämänasenne, jonka saavuttaakseen ihmisen tulee tarkastella rehellisesti omia arvojaan ja asenteitaan. Onni löytyy itsearvostuksen ja rakkauden myötä. Onni on empatiaa, myötätuntoa ja pyyteetöntä rakkautta ja välittämistä ja kykyä ottaa myös vastaan kyseisiä asioita. Onni on tasapainoa itsensä ja muiden kanssa, ja kykyä käsitellä omia virheitä niin, että voi kasvaa ja kehittyä niiden ohella. Onni on kykyä oivaltaa oma keskeneräisyytensä ja voimattomuutensa monien asioiden edessä ja silti tehdä parhaansa niiden asioiden eteen joita voi muuttaa. Onni on huomata elämän ainutlaatuisuus ja oivaltaa että onnen voi ainoastaan löytää omasta sisimmästään:)

Yhteistyössä