Mitä onni on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja maatiainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Herätä aamulla oman miehen vierestä tarpeeksi levänneenä yösyöttöjen ohella ja hakea kuukauden ikäinen esikoinen syliin ja huomata, kuinka poika katselee minua tyytyväisen näköisenä.

Paljon sairautta ja muuta vastaavaa läheltä kokeneena sanoisin että mulle onnea on se, että perhe on kotona ja terveenä. Vaikka sitten olis vähän normaalia nahinaakin, ainakin tiedän että kaikki ovat kotona ja niin terveitä että jaksavat nahistella.

Heititpä vaikean.
Mä olen onnellinen, jos pääsen navetasta ajoissa pois, että ehdin olla lasten kanssa ennen nukkumaan menoa.
Onnellinen olo tulee myös rakkaudesta avomieheeni. Mun elämä on niin arkista ja työntäyteistä, että on pakko olla onnellinen pienistäkin asioista. Jos kokoajan odottaa, että se iso onni potkaisee, niin huomaa eläneensä elämän vain onnea odottaen, ja kaikesta hyvästä nauttiminen on mennyt sivu suun.

Mulle se on ihanat lapset ja rakas, rakastava mies. Oma koti. Taas sain tänään kuulla, että eräs nuoruuden kaveri suunnittelee eroa. Kauhean surulliseksi tekee tuollainen. Toisaalta sit taas osaa arvostaa omia rakkaitaan enemmän. Olen onnellinen.

Alkuperäinen kirjoittaja mii:
Heititpä vaikean.
Mä olen onnellinen, jos pääsen navetasta ajoissa pois, että ehdin olla lasten kanssa ennen nukkumaan menoa.
Onnellinen olo tulee myös rakkaudesta avomieheeni. Mun elämä on niin arkista ja työntäyteistä, että on pakko olla onnellinen pienistäkin asioista. Jos kokoajan odottaa, että se iso onni potkaisee, niin huomaa eläneensä elämän vain onnea odottaen, ja kaikesta hyvästä nauttiminen on mennyt sivu suun.

:) hienosti sanottu

Alkuperäinen kirjoittaja mii:
Heititpä vaikean.

Mulle tuli kirjoitusvirhe, mulla on avIomies, ei avomies.

Yhteistyössä