mitä onni ja onnellisuus ovat? mistä ne koostuvat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jasmina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jasmina

Vieras
mikä tekee sinut onnelliseksi? joo tiedän, että aihe on iänikuinen ja kovasti jauhettu, mutta toivoisin paljon keskustelua tästä aiheesta.
olen kai jotenkin tyhmä tai jotakin, mutta täytyy vain todeta surullista mikä totta, mutta en ole onnellinen enkä ole koskaan ollut..viime vuonna ja ihan tämän vuoden maaliskuun alkuun asti luulin, että vihdoin olen löytänyt kauan kadoksissa olleen onnen, mutta ei. se kaikki oli valhetta ja nyt olen kuin sisältä rikottu..täynnä vihaa ja katkeruutta..ei ilon häivääkään.

Alkuperäinen kirjoittaja Hörölä:
minut tekee onnelliseksi...kiva päivä, lapset, mies, oma aika, koissu, hyvä musiikki, ruoka, viini, harrastukset ( omat ja perheen yhteiset ) eli koostuu pienistä paloista ja eri päivinä eri asiat.

Aivan; onni koostuu pienistä hyvistä hetkistä. Ei ole olemassa pysyvää onnellisuuden tilaa.

mulla se on vaan sitä että on hyvä olla, elämä tuntuu hyvälle... Mä oon onnellinen. mullaon ihanat lapset, ihana mies (ollut jo 15vuotta sama muru).. Lapsilla sujuu asiat kivasti ja yhteiselo sujuu.. terveyttäkin on sen verran että elosta voi nauttia..
Mikäs vois olla paremmin.

Yhteistyössä