mitä on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja auttakee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

auttakee

Vieras
Ajattelin kysästä teiltä jo raskautuneet, että mitähän pari pvää sitten yht'äkkiä alkanut mahan kipu mahtoi olla (ihan kuin kamalat kuukautiskivut). Viime kuussa pillerit lopettanut ja ensimmäisiä luomukuukautisia ootellaan, vaikka jo noin viikon myöhässä(testasin pe negan). Pilleri kuukautiset loppui 21.8, alkoi kuitenkin uudestaan 23.8 jatkuen 26.8 asti, mitä ihmettä se oli? Kovasti ollaan lasta yritetty. Tiedän, että kuukautisia voi joutua odottelemaan kauankin olematta silti raskaana, mutta olisin vain tiedustellut teiltä, että olisiko se ollut ovulaation merkki (miltä se ovulaatio tuntuu jos tuntuu), raskauden alku vai jokin epämääräinen kiputila joka kuitenkin loppui seuraavaan aamuun mennessä ja sen jälkeen on välillä säikähtänyt että nyt kuukautiset alko, mut ei kuulu ei näy, valkovuotoa vain.
Koska kannattaa mennä lääkäriin vai gynelle? jos kk:t ei ala?

Kiitos jos vaivauduitte auttamaan ""väärän"" palstalaista!

Ovis voi vihlaista ikävästi. Mulla vihlaisi ikävästi ja repäisi toiselta puolelta ja tiesin varmaan olevan ovista..sitä se varmaan olikin koska puuhailtiin sit kamalasti ja nyt on pikkuihminen tulossa :)

Ei kuulu vieläkään mitään.. Vieläkin tulee valkovuotoa, olo ärtynyt ja kiukkuinen, väsyttää, mutta ei saa nukuttua.. Pitäisiköhän testata uudelleen vai hormonitkohan vain temppuilee? Jos näyttää negaa ei ilmeisesti toivokakaan vauvasta? Pitäisikö mennä lääkäriin vai vain odotella?

älähän hätäile, olet joko raskaana tai menkat antavat odottaa itseään. Luonto kyllä tekee tehtävänsä. Itse menisin lääkäriin jos kahdet kk olisivat jääneet pois ja raskaustesti näyttäisi negaa.

Tein tänään toisen testin, negaa näytti. Pitääkö siis tilata aika tavalliselle lääkärille vai gynelle? Pitäisikö käydä verikokeesta vahvistamassa etten ole raskaana? Olen kuullut että pienellä osalla raskaus ei näy kuin verikokeesta..? Pitäneekö paikkaansa?