Mitä on tulevaisuutta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eroon haluavan äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

eroon haluavan äiti

Vieras
jos ukko ei hyväksy nuorinta lasta, jota pitänyt syntymästä asti ei toivottuna ja suhteen pilaajana. Ukko tahtoo aina vaan tuo pitää huonona (potkii, repii vaatteista ja jopa löi), ja vanhinkin saa osansa kärsiä sivullisena samaa. Ukko haukkuu ja huutaa joka päivä minulle että olen v... akka että olet mennyt tuo nuorimman takia sekaisin että ei ole mikään tärkeeä, minulle lapset on tärkeitä koska ne on ainoa iloa ja rakkauden kohdeelämässä, paitsi tuo ukko joka en hoida ja tunne vastuutta.

Voinko lapsiani jotenkin suojella ja miten... olen jo henkisesti eronnut tuosta "hullusta" joka ei välitä lapsistaan ja minusta, minun muka pitäisi olla hänellä se "makuualusta" ei muuta.... muu hellyys vaan puuttuu...

OLen jo miettinyt eroa lasten vuoksi jos vaan sain etsittyä uuden asunnon kun tämän asunnon seinät heijastaa tuskaa ja kun seinät huutaa kuin olis ukon sanat sinne uppouttuneet

eroa vaan. etsi ennen asunto valmiiksi ja käy neuvolassa kysymässä apua. ja etsi hoitoapua lapsille eron jälkeenkin. eron tuska voi yllättää sua koska olet tottunut asumaan perheenä. eron jälkeen kaikki on sinun päätettävissä. katso vakuutukset ym.kuntoon ennen kuin eroat.

Nyt vain pidät päätöksestäsi kiinni ja lähdet. Suojele lapsiasi, teidän on parempi ilman tuollaista henkisesti sairasta miestä. Tilanne tuskin muuttuu tuosta mihinkään ellei miehesi mene hoitoon. Hyvä ratkaisu olisi esim. alkuun tuo turvakoti ja sen jälkeen saisit apua asioiden järjestelyyn.
Pelasta itsesi ja lapsesi ja anna mahdollisuus turvallisempaan lapsuuten. Sin pärjään ihan taatusti paremmin ilman tuollaista alistajaa. ( miehesi tarvitsisi apua) Tee tämä itsesi ja lastesi vuoksi!

Hakeudu turvakotiin jos sellainen on tai ota yhteyttä neuvolaan tai sossuun. Voivat hommata nopeastikin sinulle vuokra-asunnon. Mutta eroa ihmeessä lasten ja itsesi takia!!!

Kerro rehellisesti vaikka neuvolassa kaikki. Tuo lapsen pahoinpitely on jo vakava asia!!! Lähde mieluiten salassa jos voit, voi olla että ukkosi suuttuu lähtöaikeistasi. Hommaa sille tarvittaessa lähestymiskielto. Tai ota yhteyttä sosiaaliviraston lastensuojeluviranomaisiin ja kerro miehesi väkivaltaisuudesta lasta kohtaan niin varmasti alkaa tapahtua! Muista ettei sinun tarvitse pelätä menettäväsi lapsiasi, saat vaan nopeammin tuntuvaa apua kun kerrot kaiken rehellisesti. Lasten kokema väkivalta on aina lastensuojeluasia! Samalla varmistetaan ettei miehesi saa tavata lapsiasi ilman valvontaa, koska ties mitä hän heille tekee! Nyt ala ihmeessä hoitaa viipymättä eroasiaa.