Mitä on tämä välinpitämättömyys?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja typerys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

typerys

Vieras
Kauhulla luen juttuja kaksoiselämästä, pettämisestä, salaisista viestittelyistä ym. Eikö todella löydy ihmisiä joilla on selkärankaa? Ihmiset tekevät virheitä, olen myös itse tehnyt (en tosin ikinä eläissäni ole sotkeentunut varattuun ihmiseen). Mutta olen kantanut vastuun teoistani, kertonut miehelleni ja sitä myöten saatu uusi elämä puhtaalta pöydältä.

Tuntuu, että salasuhteita on joka paikassa. Toiset naiset hokee, että ei ole minun vika jos ukkomiehen kanssa petetään se on miehen vika. Se on molempien vika. Ei ole oikein jahdata ukkomiehiä tai rouvashenkilöitä. Syy on molemmissa. Miksi pitää ihmisten olla niin kovia ja kylmiä, vailla minkäänlaista empatiaa muita vieraita ihmisiä kohtaan. Jokaisen petollisen ihmisen taustalla on ihminen joka kärsii näistä tempuista. Se hiljainen ihminen jonka sydäntä särkee. Jonka maailma romahtaa. Ihminen joka katselee lapsiaan itku kurkussa, miettien laitanko lapset vain oman itseni etusijalle. Monet laittavat lapset etusijalle ja eivät eroa. Sitten he kärsivät hiljaa näiden sydämettömien ihmisten vuoksi, ehkä koko loppuelämänsä.

Toivon todella, että nämä ihmiset saavat ansionsa mukaan. Sinä päivänä kun he esimerkiksi odottavat rakastamalleen ihmiselle lasta ja mies käykin vieraissa, toivottavasti he ymmärtävät mitä ovat tehneet.

Todella, Mitä on tämä välinpitämättömyys???

EN YMMÄRRÄ. Liikaa särkyneitä sydämiä ja luottamuspula kasvaa. Vaikka olisi kuinka vahva niin joskus liika on liikaa.

Voimia kärsineille osapuolille!!!

Olen tasan samaa mieltä.

Onhan maailma täynnä vapaitakin ihmisiä, sekä miehiä että naisia.
Miksi pitää rikkoa avioliittoja ja avoliittoja.

Moni mies sekoilee humalassa tavalla, jota ei koskaan tekisi selvinpäin.
Ja on naisia, jotka tarkoituksella käyttävät tilannetta hyväkseen.

Minäkin olen ollut mieheni kanssa ravintolassa, mieheni nojasi baaritiskiin ja minä olin n. metrin päässä juttelemassa yhteisen ystävämme kanssa, mieheni luo tuli nainen ja sanoi jotain miehelleni. Hän oli siinä vähän aikaa ja lähti pois. Kysyin mieheltäni kuka toi oli, hän sanoi ettei tunne, muija vaan pyysi mukaansa harrastamaan seksiä. Voi jumankauta ! Ihan suoraan tarjos itteensä. Mieheni sanoi sille lutkalle, että ei kuule kiinnosta tippaakaan, ala laputtaa !
Tilanne kuvaa sitä kuinka suoraan nykyään mennään asiaan. Mikään ei enää ole ns. "pyhää". Ennenvanhaan (ainakin mulla on sellainen käsitys, itse olen vasta nuori) kunnioitettiin ihmisiä, sekä avioliitossa että muutenkin ihmisiä ! Se on kadonnut lähes tyystin nykyajasta !!!!

Toivon myös että nämä "saalistajat" saavat ansinsa mukaan maistaa omaa lääkettään ja joutuvat itse pettäjän vaimoksi tai mieheksi..

Yhteistyössä