Mitä on oma aika?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Cathryn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Cathryn

Aktiivinen jäsen
17.12.2004
1 621
0
36
Jokaisen mielestä eri juttuja.
Mun mielestä se on aamupalan syömistä rauhassa.
Kaupassa käymistä yksin.
Kävelyllä/jumpassa/salilla käymistä yksin.
Illalla itsekseen olemista yksin.

Näistä eniten ja helpoiten totetuu tää viimenen.

Miehen kanssakin olis tosi tärkeetä ottaa omaa aikaa.
Se vois olla vaikka sängyssä aamulla rauhassa oloo, kaksin.
Tai sitten kerran sadassa vuodessa elokuvissa käyminen, kaksin tai sipsien murjominen teeveen ääressä, kaksin.

Näistä eniten ja helpoiten toteutuu myöskin tää viimenen.

:D

Yöllä koneella, kun muu perhe nukkuu... :whistle:

Tuli näin väsyneenä ekaksi mieleen... Ja siitä juolahti mieleeni, että taidan hipsiä pehkuihin vällyjen alle nukkumatin kainaloon...
|O <-- *Haukottelee*

Kun saa lukea lehtä tai kirjaa rauhassa. Uppoutua omiin sähköposteihin ja keskusteluihin miehen tai ystävien kanssa. Harrastuksissa käyntiä sekä ulkoilua omassa yksinäisyydessä. Kipeenä on kiva jos saa maata yksin pimeässä huoneessa syvällä peittojen alla.

Niin. saa olla rauhassa konella tai kattoa jonkun sarjan mitä seuraa. joskus voi käydä kaverin kanssa vaikka kaupassa tai illalla laulas karaokee. mutta toi ylin on se mun juttu eniten.

ja miehen kans just viikonloppusin mässätään ja kattelllaan vierekkäin elokuvia.
ja sit mennään yhessä viettää iltaa kavereiden kanssa. taas tkis mieli kovasti lähteä laivalle porukalla. mutta oma hytti miehen kanssa. sais olla ihan rauhassa :heart:

Mulle oma aika merkitsis jopa niinkin pientä, kuin se, että sais illalla joskus katsoa televisiota rauhassa, kun muut nukkuisivat...Toiveajattelua. Tuo meidän pienin ja porukan vähäunisin tapaus (2v) nukahtaa yleensä vasta 23-24 aikoihin, vaikka mitä tekis, joten se siitä.

Onneksi minun mies on niin kultainen, että järjestää sitä oikeaa aikaa minulle silloin tällöin. Nytkin olen lähdössä viikonlopuksi reissuun, ilman perhettä. Mies lupautui jäämään lasten kanssa kotimieheksi, kun tietää että tulossa pitkiä päiviä työrintamalla, niin haluaa viettää aikaa lastensa kanssakin.

Alkuperäinen kirjoittaja Cathryn:
Jokaisen mielestä eri juttuja.
Mun mielestä se on aamupalan syömistä rauhassa.
Kaupassa käymistä yksin.
Kävelyllä/jumpassa/salilla käymistä yksin.
Illalla itsekseen olemista yksin.

Näistä eniten ja helpoiten totetuu tää viimenen.

Miehen kanssakin olis tosi tärkeetä ottaa omaa aikaa.
Se vois olla vaikka sängyssä aamulla rauhassa oloo, kaksin.
Tai sitten kerran sadassa vuodessa elokuvissa käyminen, kaksin tai sipsien murjominen teeveen ääressä, kaksin.

Näistä eniten ja helpoiten toteutuu myöskin tää viimenen.

:D

Kun saan katsoa rauhassa nauhottamani tv-ohjelmat, niin muuta en tarvitse. Mutta niihin meneekin viikossa n. 30tuntia

Yhteistyössä