Mitä on liikameikkaaminen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dellabella
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

Dellabella

Vieras
Onko liikameikkaamista se, jos...
- Naamassa on vain ripsaria, mutta sitä on laitettu paakuiksi asti.
Vai se, jos...
- Meikkiä on naamassa laidasta laitaan. Pohjustusvoide meikkivoide puuteri poskipuna kajaali ripsari luomiväri korostusväri ym ym.. MUTTA meikki on todella luonnollinen ja hillitysti tehty

sisältää korkeintaan ripsiväriä ja huulikiiltoa. Jos naamalla on tuota enempää töljyä niin tuskin on enää meikki luonnollinen. Enemmän näkee hillittömiä meikkauksia kuin hillittyjä! Kamalinta on just tuo luonnollisen ihon peittäminen.

Sitä että pitää herätä ennen miestä, pestä meikit, laitaa uudet, niin että mies ei näe koskaan ilman pakkelia naamassa. Liikameikkaaminen on myös sitä että ei voi olla kokonaista vuorokautta meikittä. Hullua ja aivan turhaa touhua sanon minä.

too-much-makeup.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja aamuntorkku:
Väärä/väärän sävyinen meikkivoide saa aikaan tunkkaisen ilmeen.

Minulle myytiin teininä huonossa kempparissa sellainen liian keltasävyinen meikkivoide ja kun laitoin sitä näytin ainakin nelikymppiseltä. Ush!

Alkuperäinen kirjoittaja Dellabella:
Onko liikameikkaamista se, jos...
- Naamassa on vain ripsaria, mutta sitä on laitettu paakuiksi asti.
Vai se, jos...
- Meikkiä on naamassa laidasta laitaan. Pohjustusvoide meikkivoide puuteri poskipuna kajaali ripsari luomiväri korostusväri ym ym.. MUTTA meikki on todella luonnollinen ja hillitysti tehty

mun mielestä noista vain eka JOS tokan lopputulos on ok

Musta on jotenkin surullista, että nuorilla naisilla joilla olis iho kaikkein kauneimmillaan on yleensä aina eniten meikkiä. Sit kun ei enää ehkä olisi niin paklausintoinen, niin iho on jo entinen...

Alkuperäinen kirjoittaja Tipetityy:
sisältää korkeintaan ripsiväriä ja huulikiiltoa. Jos naamalla on tuota enempää töljyä niin tuskin on enää meikki luonnollinen. Enemmän näkee hillittömiä meikkauksia kuin hillittyjä! Kamalinta on just tuo luonnollisen ihon peittäminen.

Kyllä ihon saa näyttämään nykyisillä meikeillä aika luonnolliselta vaikka meikkiä pitäis käyttää :) Mun iho on ihan hirveä ilman mitään "pakkelia" mutta harva huomaa mun esim valkuvissa käyttävän edes mitään meikkiä jos ei ole tyyliin kajaalia ja huulipunaa.

Olenko minä esim tässä mielestäsi liikameikattu? http://irc-galleria.net/user/ninaTT/picture/92328401

Yhteistyössä