miten te meikkaatte niin ihanasti.. migin tuonne ylös laitette sitä mustaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja en osaa meikata
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

en osaa meikata

Vieras
siis monessa kuvassa,mainoksessa ym nähny kun silmää korostettu ja laitettu mustaa onkohan kajali,meikkikynä..mikä lie..
koittakaa saada mun höpötyksestä selvää ois kiva itellekkin laittaa kun mun meikki on niin arkinen
ripsari,kajali..ja luomiväri siinäse..

et onkohan se siis tossa luomessa jossain tai yläsilmässä..voi kökkö kun oon surkee.. mistäköhän mä löytäsin kuvan et tietäsitte mitäajan takaa..

Meikkaamisen oppii harjoittelemalla.Kannattaa muistaa ettei laita liikaa,eikä liian tummia värejä.eyeliner laitetaan silmään tai rajauskynällä voi rajata tai sitten ohuella siveltimellä luomivärilläkin voi tehdä rajaukset.Muista pohjustaa meikki hyvin.Rasvaat kunnolla,meikkivoide/puuteri mahd. peitepuikko...ripsari on pakollinen:) kulmat kannattaa mennä nypityttää ja sen jälkeen pitää niistä itse huolta...onhan sitä kaikkee...

Niin ja nopeasti tulee lumppumainen vaikutelma jos käyttää silmissä sekä huulissa tummia värejä samaan aikaan...joten kannattaa laittaa tummaa jompaan kumpaan ja jättää toinen naturelliks..

Alkuperäinen kirjoittaja SuloinenMyrkynkeittäjä:
Ja siveltimiin kannattaa panostaa, kuten myös luomiväreihin.
Millään niillä miniatyyri vaahtomuovitussukoilla ei tee yhtään mitään.

Ja sen lisäksi pitää meikissä olla niin paljon pigmenttiä että se todella näkyy. Vaikka luomiväri saattaa näyttää kaupassa tosi upealta niin pärstään kun sitä laittaa niin ei välttis näytä ollenkaan samalta.

Ja meikin pohjustus on kans aika olennainen juttu, jos meinaa saada meikin pysymäänkin.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
voiku vaan osais.. kaikki vinkit otetaan todellakin..
tuossa pätkässä n. 9.16 kohdallese laittaa tota mustaa silmiin..mitä se on ja millanen sivellin..

Se on eye liner. Se myydään purtilossa, jossa sivellin mukana (kuten ripsiväri). Eye linereitä on tussimaisia ja pensselimäisiä. Tussimaisella ehkä helpompi aloittaa.

Jossain tv-ohjelmassa sanottiin, että eka kannattaa laittaa eye lineria ja sitten vielä korjailla sen päälle kajalilla. Ja lopuksi häivytys, jos haluaa. Myös sellaista rajausta kannattaa kokeilla, että ottaa jotain tummaa luomiväriä vaikka johonkin pieneen rasiaan ja tekee siitä veden avulla vähän nestemäisempää ja sitten vaan pensselillä tekemään rajausta.

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
voiku vaan osais.. kaikki vinkit otetaan todellakin..
tuossa pätkässä n. 9.16 kohdallese laittaa tota mustaa silmiin..mitä se on ja millanen sivellin..

Se on eye liner. Se myydään purtilossa, jossa sivellin mukana (kuten ripsiväri). Eye linereitä on tussimaisia ja pensselimäisiä. Tussimaisella ehkä helpompi aloittaa.

tarviipa kaupasta katsoa löytyykö..onko kallis??
luomivärien kanssa oon kans ihan hukassa kun en tiä mikä sopii oonkin käyttäny sinistä,valkosta,liilaa.. suht vaaleita sävyjä kuitenkin..

Yhteistyössä