Mitä olisit tehnyt, jos et olisi löytänyt sopivaa isäehdokasta? Hyväksytkö, että nainen hankkii lapsen yksin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Keskustellaanpa tällaisesta aiheesta :). Joskus saattaa käydä niin, että ikää vain tulee lisää, mutta sitä sopivaa kumppania ei löydy ja nainen kärsii kovasta vauvakuumeesta. Mitä olisit tehnyt, jos et olisi löytänyt sopivaa miestä isäksi? Hyväksytkö, että nainen tulee äidiksi ilman, että isä on mukana lapsen elämässä? Käytännössä keinoja on muutamia: epäeettinen, eli yhden illan jutusta raskaaksi, adoptio, keinohedelmöitys tai joku tuttu henkilö, joka suostuisi parhaassa tapauksessa lapsen elämässä mukana olevaksi isäksi. Eli jos et olisi tietyn ajan kuluessa vielä tavannut "sitä oikeaa", hankkisitko lapset yksin vai jäisitkö lapsettomaksi?

Jos olisi taloudellisesti mahdollista, hankkisin keinohedelmöitetyn lapsen. Muuten varmaan harrastaisin kepeitä suhteita huonolla ehkäisyllä... Lapsettomaksi en missään
tapauksessa haluaisi jäädä. Olinkin kyseisessä tilanteessa, mutta onneksi tapasin sen oikean ja perustimme perheen. Asia alkoi kuitenkin olla jo ikäni vuoksi ajankohtainen ja olin sitä miettinyt.

No... mä en oikein ymmärrä sellaista tilannetta, että sopivaa isäehdokasta ei muka löytyisi. Mä olen niitä löytänyt jo kaksi, todistettavasti. Ja yhden ennen näitä kahta, eli kolme. Ett... hmm... taida olla hiljaa. :xmas:

Aika jännää muuten, että lähes kaikki hyväksyvät, että nainen hankkii lapsen yksin, mutta naispareille kaikki eivät soisi lapsia, ristiriitaistako?! Eikö lapselle olisi parempi kaksi rakastavaa äitiä kuin vain yksi äiti?

Minä tein tai sain lapseni "epäsopivan" isäehdokkaan kanssa, kun 30 kilahti mittariin.
Ihan ok-isäksi se on osottautunut. Itselleni en mitään prinssiä tarvitsekaan. :xmas:

En hyväksy sitä, että joku hankkiutuu yhden illan jutusta salaa raskaaksi, miehellä on oikeus tietää isyydestään. Ja sitäpaitsi siinä on sukupuolitautiriski, jos harrastaa seksiä ilman kortsuja jonkun yhden illan tutun kanssa. Adoptio ja keinohedelmöitys ok.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Aika jännää muuten, että lähes kaikki hyväksyvät, että nainen hankkii lapsen yksin, mutta naispareille kaikki eivät soisi lapsia, ristiriitaistako?! Eikö lapselle olisi parempi kaksi rakastavaa äitiä kuin vain yksi äiti?

Lesbous on ihan eri juttu :x

Alkuperäinen kirjoittaja nooh:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Lesbous on ihan eri juttu :x

Miten niin? Ei kai se lesbous nyt liity mitenkään lapsen kasvatukseen!

Mä oon miettiny tätä asiaa monta kertaa. Adoptio ja keinohedelmöitys olisivat tuossa tilanteessa ihan hyviä vaihtoehtoja =). Yhden illan juttuihin en kyllä hakeutuisi, mun moraali ei sitä kestä. En muutenkaan niitä harrasta ja pitäisi varmaankin aika monta kertaa niihin hakeutua, tuskin kävisi niin hyvä tuuri, että tulisi kerrasta raskaaksi. Olisi sitäpaitsi väärin tehdä se salaa mieheltä ja sukupuolitauditkin riskinä.

Kuumimmat

Yhteistyössä