Mitä olette vieneet ystävän vauvalle, kun menette katsomaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Viimeksi vein ystäväni keskosvauvalle ihan pikkuriikkisiä vaatteita, kun hukkui 50 senttisiin ja vanhemmilla oli muutakin tekemistä, kun kaupoissa kiertely ja sopivien vaatteiden etsiminen. Muutenkin ollaan viety jotain vaatetta tai se pehmolelu.

Itse kyllä olen ollut hyvin tyytyväinen isompiin vaatteisiin, pienet ei kulu että niitä on isosiskolta ihan riittävästi ja kuluvat koot alkaa tuolta 80 cm että siitä ylöspäin ihan kiva. Kyllä meillä on kaapissa sen verran tilaa että tulevatkin koot mahtuu hyllylle niin ei unohdu. On se kiva ottaa jotain verkkareita kaapist akun tarvii, ku lähteä ostamaan. Ei niitä pieniä vaatteita kovin montaa kertaa edes ehdi pitää.

vein käyttötavaraa, vaippoja ja voiteita, kun oli neljäs lapsi kuitenkin jo kyseessä. Vanhemmat oli jotenkin tosi yllättyneitä ja jäin vähän hämilleni mitä mun olis oikein pitänyt viedä, mut heidän mielestään lahja oli selkeesti tosi outo. harmitti kun vähiä rahojani kuitenkin siihen käytin, ei nuo vaipat ja rasvat kauheen halpoja ole...halvemmalla olisin päässyt potkarit ostamalla.

Yhteistyössä