Mitä olette tehneet/teette tänä lauantaina?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Silja.S
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Silja.S

Vieras
Meillä on ollut peruslauantai. Pojat olleet paljon ulkona ja yhdessä käyty koiraa lenkittämässä. Olen notkunut hävettävän paljon koneella :ashamed:. Käytiin kaupassa ja pojat istuttivat ikiomat muratit aiemmin omastani otetuista pistokkaista. Kohta on sauna, sitten saunaherkut ja katsotaan yhdessä joku filmi. Minä aijon korkata pari siideriä vielä illemmalla :D

Miten teidän lauantai on mennyt ja mitä vielä aijotte tehdä tälle päivälle?

Jynssäsin keittiön. Hellan takana vierähti tovi jos toinenkin, oli "hieman" aikaa siitä kun oltiin sieltä viimeeksi siivottu (varmaan 3 kk tms :ashamed: ).

Pyykkiä olen saanut pestyä 2 koneellista.

Ja olen shoppaillut kaikenlaista kivaa & totaalisen turhaa Huutiksesta :D

Vielä pitäisi imuroida olohuone ja näpyttää 1 000 000 lasten pientä vaatekappaletta myyntiin Huutikseen.

Mun pikkusisko jäi eilen meille yöksi ja eilen vuokrattiin leffoja ja katseltiin herkkujen kanssa.
Tänään ollaan siskon kanssa leivottu banaanikakku,sämpylöitä ja nyt ruoka tulossa.
Kohta kaiketi vanhempani tulevat kahville ja vievät siskoni mukanaan. :D
Loppu ilta lepäilyä..
Tekisi mieli mennä laulamaan karaokea,mutta kauhea yskä ja kurkkukipu..joten taidan skipata. :)

Nukuin pitkään, nautin hitaasta heräämisestä ja ihanasta miehen herättelystä :)
Aamupala,katsoin mieheni kanssa matkaoppaita, kävin netissä, lounas, sitten kirjastoon ja kauppaan
kävellen.

Lepäilin ja lueskelin kirjaa makkarissa kun mies ja meijän kaveri pelasivat pleikkarilla.
Nyt palstailen täällä ja juon valkoviiniä.

Myöhemmin ehkä katson elokuvan.

Viimeksi muokattu:
-kävin shoppailemassa
-kävin lenkillä 2 kertaa koiran kanssa ja siihen päälle vielä lihaskuntotreeni
-sit me tehtiin tytön kanssa pizzaa
-mies trimmaa koiraa, kun mulla on selkä kipeä ja tyttö leikkii uuden keppihevosensa kanssa...

vielä pitäs vaatekomeroa siivota(pitäny jo parina viikonloppuna, mut ei vaan saa aikaseksi)

lopun aikaa tylsistyn, kun ei keksi mitään järkevää puuhaa ja telkkarista ei tuu mitään :(

Kävin aamulla lenkillä.

Sit käytiin koko perheellä shoppaamassa, minkä jälkeen mies meni salille ja mä käytin lapsia sillä aikaa Mäkkärissä & kirjastossa.

Sit päästiin miehenki kans syömään, Fit Wokissa käytiin :p

Ny esikoinen läks ulos, kuopus katsoo dvd:tä ja me miehen kanssa surffaillaan. Loppuilta siis löhöä :D

Me käytiin lähikaupungissa shoppailemassa ja f-juniorin jääkiekkoturnauksessa, sen jälkeen kotihallissa kattomassa isompien junioreiden ottelu.

Kohta sauna lämpiämään ja loppuilta löhöillään.

Aamupäivällä lähdin yksin kaupungille vaateostoksille, mies meni lapsen kanssa käymään äidillään.

Iltapäivällä syötiin, nyt lapsi katselee piirrosleffaa, ja varmaan tunnin sisällä lähdemme kävelylenkille koko perhe.

Illalla ajattelin tehdä iltapalaksi riisipuuroa ja marjakeittoa, sitten lapsen iltatoimien ja nukkumaanmenon jälkeen katsellaan ehkä joku leffa.

- kirjastossa palautettu edelliset, lainattu uudet lasten kanssa
- perheen kesken syömässä aasialaista
- perheen kesken elokuvassa
- lasten kanssa shoppaamassa (kevätkamppeita + pari kokoa isompia, lapset kasvavat)
- pari koneellista pyykkiä & astioita pesty, siivoiltu siinä sivussa vähän
- kuopus pelannut Wiillä, minä koneella, esikoinen nukkuu kun on pää kipeä (liekö vetänyt karkkia liiaksi? Meillä ei ole karkkipäivää, joten harvoin saavat pussillista karkkia kertaheitolla nautittavaksi).

Vielä olisi tarkoitus tehdä ruokaa, katsella varmaan telsua, vaan oleilla, lukea :)

Oon ollu tänään tosi laiska!
En oo muuta kun pessyt koneellisen pyykkiä, imuroinut, tehny ruuan, vahtinu lapsia ja ollu koneella törkeen paljon.
Mies oli aamuvuorossa ja kun se tuli töistä, niin nukuin sen kanssa päikkärit. Mies on nyt bänditouhuissa ja kun tulee sieltä pakataan lapset autoon ja suunnataan illaks maalle moikkaamaan tuttuja.
Ihan kohta siis ois tarkoitus lähteä, kuhan se ukkeli nyt kotiin tulis.

Aamupäivällä 3 tuntia oman ja lainalapsien kanssa puistossa. Lounas kotona ja pieni huili selällään lattialla, samalla uutta olkkarin järjestystä miettien. Sit salille, tein ihan kamalan ja ihanan treeniputken ja tunnin spinningiä siihen päälle. Himaan tulin suoraan saunaan ja nyt valmistelen päivällistä. Tyttö värittää ja mies on apumiehenä siinä hommassa.

Ei juuri mittään..yks kirppis käytiin ja kaverin tykönä-siitä piipaalla sairaalaan ja 4 piikkiä ja teipit selkään...nyt koitan ottaa saakutti soikoon tekemättä mitään!Suututtaa!!!!!

Ja mies-himputti kielsi imuroinninkin,vaikka hyvin ois sen voinut tehdä tönkköselkäsenä..

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Aamusella olin omalla pihalla esikon kans. Pikku kakkonen kipeänä ja nukkui kuistilla. Lasten kanssa kotitöitä puuhaten päivä mennyt. Voi kun oiskin ukko kotona et pääsis vähän haukkaamaan happea... vielä pitäs pari päivää jaksaa lasten kanssa ennen ku saa miehestä sitä vähästäkään apua kun saapuu matkoilta.

Aamulla juotiin miehen kans aamukahvit, sitten pitempi suihku ja siellä kaikkea kiva.. ;)

Sen jälkeen lähettiin kaupungille, käytiin katselemassa vaatteita ja kenkiä. Ja ostettiin hääkutsukortteihin vähän jo materiaalia.. :)

Äsken tehtii yhdessä lasagne ja nyt odotellaan että se valmistuu.. naminam! Löhöilyilta tiedossa<3

nukuin aamulla pitkään (puol 10), sitte aamupalaa ja soffalla venymistä... laitettiin miehen kans lamppu kattoon ja tapeltiin samalla, silleen puolitosissaan sanastelua. sitte soviteltiin ja pyörähettiin makkarin puolella. puurolounas ja sen päälle tunnin lenkki... ruuan laittoa ja nyt kaffin kanssa nettiselailua. nyt on mukava fiilis..

rullannut keittiön maton partsille, kun kuvittelin jaksavani pestä lattian. no en jaksa.

käynyt kylässä kaverilla.

ja käynyt prisman lauantairuuhka helvetissä ilman ostoslistaa,joka unohtui kotiin.

istunut tässä läppärin eessä viimesen tunnin(?) ajan.

Aamupäivällä vietiin yksi lapsonen ystävän yökylään naapurikaupunkiin, siivottu ja käyty kaupassa, kuskattu yksi lapsonen toiseen naapurikaupunkiin iltaa istumaan, käyty alkossa ja nyt mennään itse naapuriin iltaa istumaan. Loput lapset hajasijoitettu :)

Yhteistyössä