mitä olette tehneet näillä helteillä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marianne
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

marianne

Vieras
mitä teette näillä helteillä? Me ollaan oltu koko päivä pihalla töiden jälkeen, ketään naapuria ei näkynyt, kaikki vetäytyneet sisälle. Ihmettelin vaan että eikös näillä ilmoilla kuuluis olla pihalla ja nauttia kun kerrankin paistaa?

me ollaan oltu ulkona ja paljonkin. mutta tuskaa se mulle on ku viimesilläni odotan ja kaupan päälle mulla vielä lievää aurinko allergiaa eli pikkusen käsiin saa kutinaa jos kauan auringossa. siksi leikitäänkin pihalla aina siellä missä vähänkin varjoa. sisällä käydään väliin vilvoittelemassa, mutta poika se tuntuu vaan nauttivan ulkona... kyllä haluaisi itsekkin nauttia kun tästä masusta vielä pääsisi =)

Alkuperäinen kirjoittaja kriztina83:
me ollaan oltu ulkona ja paljonkin. mutta tuskaa se mulle on ku viimesilläni odotan ja kaupan päälle mulla vielä lievää aurinko allergiaa eli pikkusen käsiin saa kutinaa jos kauan auringossa. siksi leikitäänkin pihalla aina siellä missä vähänkin varjoa. sisällä käydään väliin vilvoittelemassa, mutta poika se tuntuu vaan nauttivan ulkona... kyllä haluaisi itsekkin nauttia kun tästä masusta vielä pääsisi =)

Voi miten söpö poika sulla on profiilissa!

Kärsin. Makaan sängyssä ja luen kirjoja. Just huitaisin Maarit Verrosen uutuuden, ja tuossa odottelee Raittilan yksi novellikokoelma. Yritän muistaa juoda vettä ja syödä.

Huimaa ja supistelee ja ärsyttää, perhe lähestyy enää vaan tekstiviesteillä (paitsi kuopus, joka vaan sukeltaa syliin ja supattaa, että voi pikkuäiskän isoa mahaa).

Harkitsin, että niittäisin heinää ja vähän seivästäisin sitä että synnytys käynnistyisi.

Piika-äiti

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja kriztina83:

Voi miten söpö poika sulla on profiilissa!

kiitos :flower: kunpa voisi sanoa tulleensa äitiinsä, mutta isältään tuo ihan näyttää :D

No tässähän tämä arki pyörii. Puuhailua kotosalla ja pihalla, uimassa ollaan käyty 1-2 krt/päivä. Enempään ei oikeen kykene, kun on nämä hoidettavat vielä aika lyhyillä huoltoväleillä :heart:

Töissä, pihallakin ehdin vähän aikaa loikoilla, aloitin uuden kirjan, siivosin vessan, pesen pyykkiä ja tiskikonekin pyörii... kohta saunaan. Tämmöistä normaalia arkea vaikka onkin helle
0004.gif

Yhteistyössä