mitä olette tänään syöneet ja aiotte vielä syödä ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja BlackDahlia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";28290243]- aamulla nutrilett metsämarja ja vettä
- lounaaks lasten kans lihapiirakoita nakeilla ja juomana cokis light
- välipalas kääretorttuviipale + 2 dominoa ja proteiinipatukka ja kaks kuppii maitokahvia
- päivälliseks tulossa uunimakkaraa ja paistin perunoita + punajuurisalaattia ja italiansalaattia
- iltapalaks karjalan piirakoita munavoilla (johon tulee myös raejuustoa) ja kaakaota[/QUOTE]

avasin "vahingos" suklaalevyn.... meneekö nutrilett ketoosi pilalle puolesta levystä suklaata??

[QUOTE="vieras";28290283]avasin "vahingos" suklaalevyn.... meneekö nutrilett ketoosi pilalle puolesta levystä suklaata??[/QUOTE]

Mä järkytyin noista ruuista! Pelkkiä eineksiä, rasvaa ja majoneesia lapsille! Toivottavasti vain poikkeava päivä ja huomenna syödään terveellisemmin kasviksia ja kunnon kotiruokaa.

Mä järkytyin noista ruuista! Pelkkiä eineksiä, rasvaa ja majoneesia lapsille! Toivottavasti vain poikkeava päivä ja huomenna syödään terveellisemmin kasviksia ja kunnon kotiruokaa.

miten niin majoneesia?? kasviksia on esimerkiks punajuurisalaatti ja italian salaatis. italian salaatti oli itte tehty. miks väität heti eineksiks. meillä syödään terveellistä ja ravitsevaa herkku ruokaa joka kelpaa kaikille joka päivä

Aamupala:ruispuuro, voisilmä, tuoremehu, tee

Lounas: hernesosekeitto, salaatti, 2 hapankorppua oivariinilla, maito

Välipala: omena, suffeli, tee

Päivälliseksi spagettia ja jauhelihakastiketta, jotain rehua ja maitoa. Iltapalaksi paistan varmaan coctailpiirakoita, kentän munia ja teen kaakaota.

[QUOTE="vieras";28290304]miten niin majoneesia?? kasviksia on esimerkiks punajuurisalaatti ja italian salaatis. italian salaatti oli itte tehty. miks väität heti eineksiks. meillä syödään terveellistä ja ravitsevaa herkku ruokaa joka kelpaa kaikille joka päivä[/QUOTE]

Vilpitön anteeksipyynto, luulin automaattisesti lihapiirakoiden ja nakkien olevan eineksiä.

aamupala: mandariini, jogurttia, mustikkakeittoa ja riisikakku.
välipala: pähkinöitä, taateleita, suklaapähkinöitä
lounas: puolikas uuniperuna, puolikas broilerinkoipi
välipala: jäävuorisalaattia, porkkana, tomaatti, avocadoöljyä

Tuntuu etten ole kunnolla syönyt vielä, kun lounaan haukkasin kylmänä suoraan jääkaapista. Olen flunssassa eikä ole oikeen ruokahalua. Otin papuja sulamaan pakkasesta mutta eivät ehtineet sulaa salaattiin... Kun mies tulee syömme ehkä kotihampurilaiset= kalapuikkoja+ruisleipää+juustoa+kasviksia

[QUOTE="vieras";28290368]joo jos sattuu tulemaan joku moka yhdyssanois nii sitte oon huono äiti näinhän se menee. kasvatakko säki sun lapsia oikein__________kirjotuksella??[/QUOTE]
lisään: praud to be home mummy vaikka mitä sanoisit

[QUOTE="kuiskaten";28290413]psst.. se kirjoitetaan proud[/QUOTE]

mä testasin kuule just sun kaltasii ihmisiä. siinä on toinenki virhe jota et huomannu eli ei kannata pätee ennen ku tietää mistä puhuu

Paras ketju aikoihin, oon nauranut ääneen :D:D Joku ylipainoinen kotiäiti näpyttää hikisenä koneella ja taustalla kuuluu Alvinin pikkuroavat. Lohduttaudutaan sit porukalla vuosisadan herkkuruualla eli uunimakkaralla :D

Aamupala: kaurapuuroa, sokertonta mansikkakeittoa, 3 kuppia kahvia ja lasi sitruunavettä
Lounas: kylmäsavulohi salaattia ja kurpitsansiemeniä, soija jugurtti, kahvia ja vettä
Päivällinen: tomaattista makkarakastiketta, perunaa ja porkkanaa

Iltasella varmaan leipää tomaatilla, kurkulla ja salaatilla.

Aamulla sämpylä, juustolla, kinkulla ja tomaatilla + kaksi kuppia teetä. Lounaaksi vähän makaronilaatikkoa ja maitoa. Välipala maitokahvi ja suklaadigestivekeksi. Kohta tulee uunista broilerin koipireisiä, riisiä ja vihanneksia. Illalla on vielä lettukestit.

[QUOTE="ulkopuolinen";28290462]Paras ketju aikoihin, oon nauranut ääneen :D:D Joku ylipainoinen kotiäiti näpyttää hikisenä koneella ja taustalla kuuluu Alvinin pikkuroavat. Lohduttaudutaan sit porukalla vuosisadan herkkuruualla eli uunimakkaralla :D[/QUOTE]

en oo hies kiitos vaa huolen pidosta. sitä paitsi maku asioista ei voi kiistellä uunimakkara on meidän perheen herkku, tavallista suomalaista koti ruokaa parhaimmillaan. mähän en meidän mukuloolle ala syöttämään mitää suschia (en tiiä miten kirjotetaan) tai muuta trendi ruokaa vaikka kuinka ärsyttätte. suomessa syödään suomalaista ruokaa se on ekoloogisinta ja maukkainta terveellistä ruokaa

Aamupala oli maitoon tehty kaurapuuro, maidon ja vedelma-mansikkasoseen kanssa. Päivällä pari leipää, päällä juustoa, pepperonia, tomaattia ja persiljaa, metsämansikkajogurtti, juomaksi mehua ja kaakaota. Illasta en tiiä jaksanko tehdä mitään.

Yhteistyössä