mitä olette mieltä tästä fb kirjoituksesta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "harmaa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"harmaa"

Vieras
Tämä on vastaaja. Äiti-palvelu ei ole tällä hetkellä käytettävissä. Mikäli asiasi koskee riitaa sisaruksesi kanssa, puhtaiden vaatteiden puutetta, nälkää tai tekemisen puutetta, älä jätä viestiä. Ota yhteys isääsi tai tee itse asialle jotakin. Palvelu on poissa käytöstä määrittelemättömän ajan...

ja joo mä olen aika huumorintajuton koska ei tää mua huvittanut.
Musta äidin tehtävä on huolehtia ja olla saatavilla, isän toki myös.
Kenelle lapsi sitten huolensa purkaa, ja noi kaikki ei nyt vaan oo semmosia
aikuisen olankohautuksella ohitettavia juttuja vaan musta noista paistaa läpi
lapsen pyyntö huomaa mut, oonko tärkeä sulle. mietin vaan että olenko ainoa
"huumorintajuton"?

Eiköhän toi ole tarkoitettu teinien vanhemmille, ei leikki-ikäisten. Teineillä on jo kaikki mahdollisuudet selvitä noista ongelmista itse, se on vain omasta viitsimisestä kiinni.

Mutta leikki-ikäisten äidin kirjoittamana toi ei naurattaisi.

Musta toi on hauska.. :) Äiti on ehkä vähän väsynyt? :rolleyes: kyllä munkin äiti on joskus sanonut, että nyt jos on huolia, niin ota yhteyttä jonnekin muualle, hän ei jaksa. :p Etenkin, kun yksi sisaruksistani ottaa yhteyttä äitiin lähinnä silloin kun on joku huoli, vaikeus, vaatimus tai pyyntö.

No hauska läppähän toi on. Kuinka monta lasta tuolla ihmisellä on ja minkä ikäisiä? Varmasti väsyttää jos koululaiset on aina kitisemässä "ei oo tekemistä", "taas se härnää mua", "mulla on nälkä", "mä haluun uusia vaatteita", "mä haluun, mä en haluu, mä, mä, mä..."
Koululainen kuitenkin osaa itsekin hoitaa jo tiettyjä asioita, kuten sopimaan sisarusten kans pikkukinat, tehdä itselleen välkkäriä ja olla ruinaamatta aina jotain uutta. :)

Mein äitee ruukas sanoa kun oikein narisin "äitii" että "täti tämän päivän".. :D Musta toi oli ihan hauska juttu ja jos joku tosta vetää herneen nenään niin vähän olis varmaan syytä löysätä pipoo.. :whistle:

Yhteistyössä