Mitä olette mieltä tällaisesta perheestä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kunhan utelen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kunhan utelen

Vieras
Mies ja vaimo. Kaksi lasta 1,5 vuoden ikäerolla. Äiti kotona hoitamassa lapsia ja isä duunarina. Kaksi "arki-autoa", toinen niistä on velalla ostettu, plus yksi kesäauto (avoauto). Toisen "arki-auton" aikovat tarpeettomana myydä. Rintamamiestalo arvostetussa kaupunginosassa, talo on remontoitu täysin. Lainaa hieman alle 100 000e. Lapsilla ja vanhemmilla aina siistit vaatteet, yhdistetty merkki- ja laatuvaatteita ja esim. H&M -vaatteita. Eivät polta tupakkaa ja vaimo ei käytä alkoholia. Viettävät keväisin ja kesäisin suurimman osan ajastaan ulkona, grillaillen, leikkien. Perhe järjestää usein päivällis- ja illanviettokutsuja.

Ja mitä jätit kertomatta?

Miehellä on alkoholliongelma?
Molemmat vanhemmat käyttävät amfetamiinia?
Mies on ollut vankilassa exänsä taposta?
Oikeasti mies ei ole lasten isä?
Nainen hakkaa miestä ja lapsia?
Nainen on koukussa nettipokeriin ja luottotiedot ovat menossa?

:D

Nainen puhuu aina niin kohteliaasti kaikille ja tykkäsin siitä kun perheen mies nikkaroi linnunpöntön naapuruston iloksi.

Lapsista se nuorempi on kyllä paha suustaan mutta eiköhän se ikä mene ohi.

[QUOTE="vieras";23707531]Ja mitä jätit kertomatta?

Miehellä on alkoholliongelma?
Molemmat vanhemmat käyttävät amfetamiinia?
Mies on ollut vankilassa exänsä taposta?
Oikeasti mies ei ole lasten isä?
Nainen hakkaa miestä ja lapsia?
Nainen on koukussa nettipokeriin ja luottotiedot ovat menossa?

:D[/QUOTE]

Hah, ei mitään näistä. Mutta vaimoa pidetään ehkä jonkinlaisena hihhulina, on sellainen hössöttäjätyylinen ja kohtelias ja tomera. Sellainen kodinhengetär. Aikoinaan ihmiset miettivät, että suhde ei tule kestämään koska nainen on naisellinen, lapsekas, pullantuoksuinenhöpsö ja mies miehinen, karvainen, öljylle haiseva ja kalju karju (niin sanotusti). Heh. Pidettiin epäsopivana parina.
Mies on lasten saannin jälkeen lopettanut tupakoinnin ja muuttunut sen verran, että on alkanut huolehtimaan muistakin kuin itsestään. Erittäin miehinen mies on kuitenkin vieläkin.

[QUOTE="Tätä";23707536]Nainen puhuu aina niin kohteliaasti kaikille ja tykkäsin siitä kun perheen mies nikkaroi linnunpöntön naapuruston iloksi.

Lapsista se nuorempi on kyllä paha suustaan mutta eiköhän se ikä mene ohi.[/QUOTE]

Jaa, kukas naapuri palstailee?

Ja sen verran vielä, että miehellä ammattitutkinto kutsumusammattiinsa ja naisella ammattitutkinto, ylioppilastutkinto ja aloittaa yliopiston joko tulevana syksynä tai ensi vuonna.

Joku on ilmeisesti tainnut arvostella ihanaa perhettänne isommallakin kädellä kun tuollaisia hassuja kysyt. Eikös se ole ainakin tuon kuvauksen perusteella jo liiankin itsestäänselvää että kuka ikinä tuollaista perhettä lähtisi jotenkin muutoin kuin positiivisesti arvostelemaan on vain kateellinen tai hölmö! :) Aina ihmiset kautta historian on arvostellut toisiaan mitä ihmeellisimmin syin ja tulee valitettavasti vielä vastaisuudessakin arvostelemaan. Nyt vaan jäitä hattuun ja toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos kaikki mitä ja kuka kenestäkin sanoo. Siunausta perheellenne! :)

Joku on ilmeisesti tainnut arvostella ihanaa perhettänne isommallakin kädellä kun tuollaisia hassuja kysyt. Eikös se ole ainakin tuon kuvauksen perusteella jo liiankin itsestäänselvää että kuka ikinä tuollaista perhettä lähtisi jotenkin muutoin kuin positiivisesti arvostelemaan on vain kateellinen tai hölmö! :) Aina ihmiset kautta historian on arvostellut toisiaan mitä ihmeellisimmin syin ja tulee valitettavasti vielä vastaisuudessakin arvostelemaan. Nyt vaan jäitä hattuun ja toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos kaikki mitä ja kuka kenestäkin sanoo. Siunausta perheellenne! :)

Kiitos! :) Ja oikeassa olette, oma perhe kyseessä. Nyt nolottaa, hah. Meitä on joskus arvosteltu juu ja ihan sukulaisetkin esim. lytänneet mieheni ja kauhistelleet kun lapsiakin vielä tehdään. Mutta vuosien aikana ne arvostelut on jäänyt. Ei ole kuitenkaan mitään positiivista kuulunut, joten myönnän ehkä hakeneeni myös hyväksyntää ja kehuja.

[QUOTE="Olivia";23707740]Hassu kysymys;) Kulissit on ainakin perheellä kunnossa. Mitäköhän asioita yrittävät peittää?[/QUOTE]

Emme yritä peittää mitään? Olemme onnellisia ja haluamme näyttää onnellisilta ja hyviltä myös ulospäin!

Kiitos! :) Ja oikeassa olette, oma perhe kyseessä. Nyt nolottaa, hah. Meitä on joskus arvosteltu juu ja ihan sukulaisetkin esim. lytänneet mieheni ja kauhistelleet kun lapsiakin vielä tehdään. Mutta vuosien aikana ne arvostelut on jäänyt. Ei ole kuitenkaan mitään positiivista kuulunut, joten myönnän ehkä hakeneeni myös hyväksyntää ja kehuja.

Tervetuloa kylään. :D Mulle sanottiin 16 vuotta sitten että ihan hetken kuluttua eroat tuosta vaimonhakkaaja-alkoholisti-rikollisesta-hd-miehestä. Tai elät sen rinnalla onnettomana ilman lapsia tai mitään muutakaan pysyvää, koska tosta jätkästä ei ole mihinkään..

Nyt meillä hommat suurin piirtein teidän mallilla. Lapsia yksi enemmän ja ovat vanhempia, miehelläkin yo-tutkinto + toiminut rauhanturvaajana+ hakemassa poliisikouluun. Mutta muuten samalla lailla kuin teillä. Ja joo, kaikesta huolimatta toi ukko on mun ikioma harrikka-rasvakäsi-pahikseni... :heart:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tervetuloa kylään. :D Mulle sanottiin 16 vuotta sitten että ihan hetken kuluttua eroat tuosta vaimonhakkaaja-alkoholisti-rikollisesta-hd-miehestä. Tai elät sen rinnalla onnettomana ilman lapsia tai mitään muutakaan pysyvää, koska tosta jätkästä ei ole mihinkään..

Nyt meillä hommat suurin piirtein teidän mallilla. Lapsia yksi enemmän ja ovat vanhempia, miehelläkin yo-tutkinto + toiminut rauhanturvaajana+ hakemassa poliisikouluun. Mutta muuten samalla lailla kuin teillä. Ja joo, kaikesta huolimatta toi ukko on mun ikioma harrikka-rasvakäsi-pahikseni... :heart:

Oho, samanlainen tarina. Mun miestä pidettiin joo ihan luuserina ja huonona mulle. Kun mies esim. kosi mua ja antoi sormuksen niin eka kommentti sukulaisilta oli, että eikö ollut duunarilla varaa ostaa edes timantteja!? Eli on suhtauduttu tosi törkeesti. Mun omat vanhemmat ja suku on aika ahdaskatseisia akateemisia ihmisiä. Vaikka nyt ovat kaiketi sanattomasti jo mieheni hyväksyneet.

Kaikkea hyvää teidän elämäänne Blue! :)

Yhteistyössä