Mitä olet oppinut palstalta, itsestäsi?

- Olen perus palstamamma (mitä sitten tarkoittaakaan) koska minulla ei ole kiinnostusta tutustua naapureihini eikä muutenkaan uusiin ihmisiin leikkipuistoissa ym..

- Rintojeni on pakko roikkua koska niin roikkuu jokaisen muunkin joka on synnyttänyt.

- Mässään roskaruokaa, karkkia ym. ja liikuntani koostuu matkasta jääkaapille.

- Koska olen saanut lapsen 21-vuotiaana elämäni on ohi eikä minulla ole toivoakaan enää opiskella lisää, saada ammattia saati työllistyä muuten kuin jollain todella pieni palkkaisella alalla.

- Mieheni pettää minua.

Oikeasti olen oppinut että olen harvinaisen suvaitsevainen ja kiltti (liiankin) verrattuna moneen muuhun (yleensä harmaaseen) sekä että ajatusmaailmani ja ajatusteni kulku on aika erikoinen ja liian monimutkainen monelle.
Pääsisin helpommalla jos olisin heti kättelyssä tyly jokaiselle enkä suhtautuisi ystävällisesti ja ennakkoluulottomasti.

Alkuperäinen kirjoittaja idunnor:
- Mieheni pettää minua.

Joo tämän mä meinasinkin unohtaa :D . Mieheni siis pettää mua vaikka olenkin kiva ja hyvännäköinen, koska vaihtelu virkistää kuulemma :) . Hehe.

Repskops vai miten se nyt palstakielellä menikään :D .

Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
-Minä karsastan
-Olen rekkalesbo, kaiken lisäksi ruma sellainen
-Olen uskovainen
-Olen saatanan kannattajajoukkoa
-Olen huono ottamaan suihin ja antanut liian vähän p***ua liian vähän ja siksi yh
-On niitä muitakin totuuksia, en vaan muista. :D
Oliko tämä siitä muutama päivä sitten täällä olleesta ketjusta? :D

Olen "rikas, leuhka ja ylimielinen rouva" (meillä käy viikkosiivooja ).

olen "laiska ja uusavuton".

kouluttautuminen ja varallisuus ovat häpeällinen asia, mutta varattomuutta saa mainostaa vapaasti - tosin siitäkin osaa haukutaan, kuten kouluttamattomuudestakin

olen "laiska paska", koska mieheni selkäleikkauksen jälkeen nosti vauvan öisin rinnalle imetystä varten.

senkin olen oppinut, että niitä sairauksia ja ammattia, jotka minulla IRL on, ei palstalla ole, koska olen provo ja vielä huono sellainen

ja sen, että itse en edes anonyymisti kenellekään moisia kirjoittaisi ja että minulla on - luojan kiitos - tunteet jäljellä ja minua loukkaa em. kirjoittelu

muista olen oppinut sen, että kateus, katkeruus, ilkeys ym. oikeuttavat osalle mitä vain eikä moderointi toimi

Ja vaikka itse poistun palstalta, toivoisin, että ylläpito, modet ym., keille asia kuuluu, lukisivat tämän ketjun ja TEKISIVÄT jotain ennen kuin palstalle jäävät vain nämä ilkeilijät...

onneksi itse tiedän, että olen kiva, pidetty ja lämmin, inhimillinen ihminen eikä tämä palsta "viisaudessaan" minua tai teitä muita solvattuja määrittele :).

the End

-Olen pedofiili
-Pahoinpitelen lastani
-Minua on käytetty lapsena seksuaalisesti hyväksi
-Olen katkera
-Olen kateellinen
-Minulla ei ole empatiakykyä ollenkaan
-Olen teinien tappaja
-Joudun helvettiin

jnejne

Mulla on ihana mies, ainakin jos vertaa näihin palstan tyypillisiin miesvalituksiin.

Olen julmuri jos laitan vauvan pinnasänkyyn siksi aikaa kun itse käyn vessassa tms.

Että,

jos en muista tarkasti historiallisten tapahtumien vuosilukuja, olen täys idiootti.
jos teen typeriä kirjoitusvirheitä, olen täys idiootti.
jos puolustan jotakin tai pidän jostakin mikä muista on täysin out, olen perseennuolija.
jos esitän eriävän mielipiteen ja perustelen sen vielä ihan neutraalisti, olenkin jonkun vuosia häntä vainonnut perskärpänen.

Ulkoiset tekijät sekä elämänvalintani tekevät minusta myös ruman, sairaan ja yhteiskuntakelvottoman. Valintojeni kautta minun pitäisi tällä hetkellä olla myös puolikuollut, kaapissa elävä luuska.

sen että täällä käy äärettömän herkkähipiäistä porukkaa

ja sen että täällä äidit, teinit, hullut yms. purkaa pahaa oloaan

ja sen että tää on aikuisten ihmisten hiekkalaatikko

ja sen että jos jotain tänne kirjoitat, niin muista vääntää asia rautalangasta joka puolelta asiaa

Alkuperäinen kirjoittaja talvikeiju pakkashangella:

ja sen että jos jotain tänne kirjoitat, niin muista vääntää asia rautalangasta joka puolelta asiaa

Mitä olet oppinut itsestäsi?

Olen oppinut että en ole vainoharhainen kun suhtaudun ihmisiin epäluuloisesti.

Ihmiset oikeasti tuijottavat arvostelevasti minua, lastani, kotiani. Ja ihan oikeasti niitä kiinnostaa puhua pahaa toisista vaikka mies sanoo, ettei ihmiset ole sellaisia.

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Alkuperäinen kirjoittaja talvikeiju pakkashangella:

Mitä olet oppinut itsestäsi?
no sen että mä kirjoitan asiat niin kuin ajattelen tai niin kuin ne on tapahtunut. ja sitä tällä palstalla ei saa tehdä.

* En ole oikeasti äiti, vaikka olen nainen ja minulla on lapsi(a)

* Minun kaltaiseni ihmisen kanssa ei tulisi tehdä lapsia

* Oikeasti tietämättäni toivon ja minulla pitäisi olla erilainen perhetausta kuin sattuu olemaan

Että lihava ihminen (kuten minä) on aina laiska sohvaperuna, joka mättää moskaa aamusta iltaan naamaansa.
Että lihava ihminen ei vaan voi olla miesten mieleen ja siksi kai omanikin on jollakin tavalla häiriintynyt :D
Että mies jättää tai ainakin vähintään pettää jos ei päivittäin meikkaa, laita hiuksiaan, pukeudu naisellisesti ja kauniisti. Ei kelpaa selitykseksi että täällä landella mies katsois mua kuin sekopäätä jos sipsuttaisin meikeissä ja korkkareissa pellolla :D
Että esikoisenikin on lihava (ja tämä diagnoosi näkemättä yhtäkään kuvaa pojastani)

Joo, aika paljon näitä läskijuttuja on jäänyt mieleen ja se ihan vaan siksi, etten ennen palstailuni aloittamista ymmärtänyt miten paljon onkaan olemassa läskivihaajia. Olen mielestäni ollut aiemmin ihan samalla viivalla muiden ihmisten kanssa, luullut että omaan laajan ystäväpiirin ja ollut miestenkin keskuudessa ihan haluttua tavaraa. No, luulo ei ole tiedon väärti :D.

Mutta olen mä paljon hyvääkin täällä oppinut itsestäni. Tai siis välillä ollut ihmeissäni miten paljon olenkaan saanut positiivisia kommentteja niin luonteestani kuin ulkonäöstäni. Monia en voi itse edes allekirjoittaa ja siksi ne ovat olleet positiivisia yllätyksiä.

Myös todella hyviä neuvoja, vinkkejä ja apuakin olen saanut vuosien varrella. Niin paljon kuitenkin kaikkea hyvää, että ne peittoaa huonot jutut mennen tullen :).