Ei ole mun ongelmani. Multa ei sitten herus sellaselle miehelle. Hah, huvittavaa jos vaikka baarissa olis joku pillunnälkänen mies ja kyselis naisilta että onko posliini. Ei taitas monikaan lähteä moisen moukan kans jatkoille.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mitä mieltä olet miehestä joka tykkää c-kupin rinnoista? Siis minulle tämä kysymys on ihan sama, kyse ihmisen mieltymyksestä eikä kerro mitään itse ihmisestä.
öh, saisko hieman perusteluita, tää ei nyt oikein auennut mulle??![]()
Kyllä sä oot pimee.
Etkö sä oikeasti nää aikuisen ja lapsen alapäässä mitään muuuta eroa kuin karvat? Oletko ikinä huomannut, että pikkutytöillä ei juurikaan klitoris tai sisemmät häpyhuulet näy ulkopuolelle vaikka karvoja ei olekaan, kun taas aikuisella naisella hyvinkin usein pimpasta on muutakin esillä kuin vaan häpykumpu ja viiva keskellä, vaikka siis karvat ois ajettu poiskin? Luuletko oikeesti että pedofiilille kelpais aikuinen nainen, kunhan sillä vaan on posliini? Entä voisitko kommentoida jotain tuohon mun arveluun siitä miks oot saanut näin pahan pakkomielteen tästä karva-asiasta?
aa-kuppi, b-kuppi, c-kuppi, jopa G-kuppi, kaikki on ihan yhtä luonnollisia tissejä, samoin kun karvaton, siistitty tai vallatonkin pimppa ovat ihan yhtä luonnollisia myöskin. Ehkä sitten kun pillusta on sheivaamisen lisäksi plastiikkakirurgisesti typistetty sisemmät häppärit ja emätintä kiristetty neitsyyden säilyttäneen tasolle, alkaisin huutelemaan epäluonnolisesta pillusta.
En halua näyttää 8-vuotiaalta. Enkä halua, että mieheni kiihottuu vain siitä.
MODERAATTORIT!! Muistaakseni on sääntöjen vastaista kirjoittaa useammalla nikillä samaan ketjuun, ja tää on ep:lle jo ainakin neljäs. Tosi epäreilua ettei kaikkia koske samat säännöt. Onko se jotenkin ylläpidon intressien mukaista että täällä sama tyyppi jauhaa kuukaudesta toiseen omaa karvapakkomiellettään? Nouseeko keskusetlun taso siitä jotenkin?
En halua näyttää 8-vuotiaalta. Enkä halua, että mieheni kiihottuu vain siitä.