Ihan liikaa kaikkea. Euromarketissa oli lassien ulkoilupuvut vain 24 euroa, lähtö hinta 74 joten halpa. Tytölle ihana muumi kaksiosainen puku myös 24 euroa.
Paljon kaikenlaista on tullut taas osteltua, mutta kolme hyvää löytöä olen tehnyt:
Lapselle remun puku hintaan 50e (norm. 99e)
Itselleni Diesel-farkut hintaan 45e (norm. 149e!)
Itselleni Luhdan housut 24,90e (norm. 49,90e)
ukko veteli palkokasveja nenuun kun olen shoppailut pojalle vaatetta useammalla sadalla eurolla. Mutta eipä paljon vaatetta enää tarvitse ostaa seuraavassa koossa. Ja ensi kesänkin vaatteet ostettu sekä välikausiasut isommasssa koossa... Ja kaikkea ihanaa kunnon väreissä ja kuoseissa.
Ihan kauheasti kaikkea niin kotiin kuin pojille sekä miehelle vaatteitakin. Tarkemmin kun mietin vauvalle en mitään, isommalle tytölle yhdet sandaalit. Mutta esikoiselle, joka on venähtänyt ja kuka vaatteita tarvitee, niin olen löytänyt vaikka mitä ja pienemmillekin pojille jotain sekä tosiaan miehelle muutaman paidan. Juu ja itselleni ostin tuulipuvun (olkookin kosteussuojattu välikausiasu näin paltalaiten väärinymmärrysten varaksi), lenkkarit, reppu ja pari lippista, kaikki sävysävyyn Kotiinkin olen roudannut vaikka mitä, mutta muista en nyt muuta kuin kiva 5m kangaspala, joka on nyt ollut ristiäisissä komistamassa meidän ruokapöytää.