mitä oisitte mieltä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sitruuna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Sitruuna

Aktiivinen jäsen
22.05.2004
2 393
1
38
että naapuri huutaa lapsellenne: " Moi, läski tyttö"

Ja vain sen takia kun omani lapsi joskus hoidossa oli vanhingossa tämän lapselle että hänen vanhemmat on vähän lihavia.. :ashamed: , ja tämä lapsi sanoi hänen vanhemmille josta hänen äiti sitten sanoi noin lapselleni takaisin.
Miten olisitte suhtautuneet?

Todella lapsellinen aikuinen tuo naapuri. Ei taida olla ihan tasapainossa.

Lapset on lapsia, se pitää muistaa. Lapset päästelevät välillä suustaan sammakoita,mutta aikuisten pitää osata käyttäytyä.

Meidän enkeli "vahingossa" haukkui kaverin vanhempia läskeiksi.... Ihana. :D Tuo on jo todellista äidinvaistoa.

Sanoisin lapselleni että naapuri sanoi noin luultavasti siksi että halusi sinun tietävän miltä tuntuu kun arvostellaan toisten painoa, mutta että silti ei edes kostoksi ole asiallista niin tehdä.

Alkuperäinen kirjoittaja Just:
Meidän enkeli "vahingossa" haukkui kaverin vanhempia läskeiksi.... Ihana. :D Tuo on jo todellista äidinvaistoa.

Sanoisin lapselleni että naapuri sanoi noin luultavasti siksi että halusi sinun tietävän miltä tuntuu kun arvostellaan toisten painoa, mutta että silti ei edes kostoksi ole asiallista niin tehdä.

Mä tiedän, että mun lapsi on hoidossa kiltti, kun on sellainen arka ja ujo lapsi.
On hoitajatkin niin sanonut.
:/

Alkuperäinen kirjoittaja NaimakasPuuhaSiviä:
Mä sanoisin näille vanhemmille, että ois vissiin syytä pudottaa painoa, jos noin ottaa luonnolle - lasten suusta se totuus tulee :xmas:

Niin, itsetunto ongelmia tällä äidillä on, on monesti sanonut kuinka häntä harmittaa hänen paino jne.
Mutta silti.

Yhteistyössä