Mitä oireita tuulimunasta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hei
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hei

Vieras
Ollut koko raskauden ajan jotenkin sellainen tunne ettei todellisuudessa ole raskaana. Vaikka mitään syytä sille ei olisi. Pientä veristä vuotoa on tullut nyt viikon verran. Tai no ei niinkään vuotoa vaan valkovuodon mukana on ollut verta. Mitä oireita tuulimunasta tulee?

Ei oikeestaan mitään oireita.
Siis normaalit raskausoireet oli.
Sit yks kaunis yö alkoi vuodot mitkä vaan lisäänty.
Lääkkeellisesta tyhjennys aloitettiin ja sit kuitenkin jouduin vielä kaavintaan.

mulla oli sellainen aavistus kauan aikaa ettei kaikki oo hyvin joten varasin ajan ultraan yksityiselle. Tuulimuna tuli tuomioksi. Mitään vuotoja tai muuta ei ollut, normaalit raskausoireet. Paitsi tuo ikävä kyllä toteen käynyt fiilis joka oli tosi vahva.

Toivotaan kuitenkin että kaikki on hyvin :)

Eka raskauteni oli tuulimuna (vuoto alkoi muistaakseni 12. viikolla, jonka jälkeen kaavintaan). Muuta eroa näihin "oikeisiin" raskauksiin ei ollut, paitsi että olin koko ajan aivan jumalattoman väsynyt. Saatoin nukahdella ihan minne sattuu ja milloin tahansa!

Niinhän siinä sitten kävi että sikiö oli lopettanut kasvun jo rv9, nyt olisi pitänyt olla jo 13+3. Nyt aamulla olen menossa lääkkelliseen tyhjennykseen, kun keskenmeno ei ole spontaanisti käynnistynyt.

:hug: Jaksamista.

Mulla kanssa tuulimuna aiemmin. Samat oireet kuin tavallisesti, mutta yks kaks ne loppui: En ollut väsynyt, ei enää etomista, kahvi maistui, teki mieli drinkkejä :) Näistä aloin vahvasti epäilemään että kaikki ei ole kunnossa.

Yhteistyössä