Mitä ohjelmassa viikonloppuna?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ideaköyhä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miehen 30v. synttärit ja siinä ohjelmaa kerrakseen. Tänään siivoon ja leivon ja huomenna otetaan vieraita vastaan. Lahjat on mies sanut etukäteen. Sukulaiset rahoittivat alkuvuodesta Brasilian matkan kavereiden kera ja mä ostin jo pari viikkoa etukäteen pleikkari kolmosen. Joku varmaan heittää (no mut ei oikeesti) vielä viskipullolla, mut mitään isompia ylläreitä ei ole varmaan tulossa. Mä olen sairaslomalla niin on aikaa järjestää nämä vaikka ei jaksaisikaan.

Miehellä kun on viikonloppu kerrankin vapaa niin Helsiinkiin lähdetään kavereita moikkamaan ja karviaisia kuskaamaan. :)
Ajateltiin käydä syömässä hyvin ja jos sitä leffassakin käväsis, saa nähdä.

miul on viel vähän siivousta,leivontaa ja kaikkee pientä fiksailuu,kun sunnuntaina on esikon rippijuhlat.
oikeesti ei jaksas yhtään mitään tehdä selkääkin jumittaa,mut pakko vaa jaksaa...tääl on kuuma!

Tänään mennään anopin mökille pesemään ja vahaamaan auto.
Siellä käydään samalla uimassa ja saunassa.

Huomenna varmaankin mennään käymään Naantalissa uimassa ja jätskillä.

Ei sen kummempia suunnitelmia.

ei kai mitään erikoista meillä...rannalla oleskellaan lasten kanssa, ehkä mieskin tulee mukaan. ellei muksut ja mies mee mökille :D
jolloin mä saan olla rauhassa kotona :D mut pitäs viel keksii et mitä sitä hommailis tääl..

Yhteistyössä